Mitä tilalla tapahtuu (Yleinen keskustelu)
Re: Mitä tilalla tapahtuu
-
Viimeksi muokannut Kasitonni, 25.10.2013 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Quicken unigripeissä ei moittimista, pihit ostettu varmaan noin kymmenkunta vuotta sitten ja paaleja nosteltu kymmeniä tuhansia, ei ikinä hitsattu edes mistään.
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
- Ohtonen
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Täällä puhutaan OMAN tilan touhusta eikä mistään naapurin kummin kaiman veljen sedän touhusta.traktorimies55 kirjoitti:Ei sellanen Mf-lifti kestä paskaakaan. Tuollanen Camion on parsta mitä voi nyt sanoo, tai no Ålo:kin on tosi hyvä. Naapurilla Ålo

Meilläp harvennus vauhissa. Itte se isäntä husokin kans riehuu mettäs ja aamulla käytiin metähoito yhistykseltä. Mäntykuitua tullee aika reippaasti.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
Tuli vaihettuu öljyt 6850:seen. 6400 ei kuulem tarvinnu.
E: ja huome lähtiä hautaa vasikka ku lyötii nappi ohtaa tännää..
E: ja huome lähtiä hautaa vasikka ku lyötii nappi ohtaa tännää..
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Traktorimies55 ei oo ees tilaa ja käy naapurilla töis. Tuskimpa naapuri ny 3 Eri paalipihtejä ala ostamaan. VOin mä sen uskoo että oot Åloa tai jotain mutten mää usko että kaikkia nuita oot kokeillu niin paljo että voit kertoa kunnollisen mielipiteen.Ohtonen kirjoitti:Täällä puhutaan OMAN tilan touhusta eikä mistään naapurin kummin kaiman veljen sedän touhusta.traktorimies55 kirjoitti:Ei sellanen Mf-lifti kestä paskaakaan. Tuollanen Camion on parsta mitä voi nyt sanoo, tai no Ålo:kin on tosi hyvä. Naapurilla Ålo![]()
Jottei han ot:ksi mee ni onko Masseymani pistäny jo Camionit kasaan?

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Kyllä se on kuskissa vika jos paaliin pihillä reikiä tekee, sama se mitkä pihit. Btw, ainakin Flexigrippejä saa olla hitsaamas kokoajan ku leuat repee.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Nyt kun pihdeistä puhutaan niin mitä mieltä foorumilaiset on noista flexigripeistä? Minusta nuo ovat älyttömän huonot, koululla tullut käytettyä löysien rehu ja olkipaalien siirrossa. Meillä on turunkonekeskukselta hankitut jotkin itämaiset ja ovat minun mielestä paremmat, niin pyörö kuin suurkanttipaalien siirrossa. Kestävyydesätä ei voi mitään sanoa kun nostoja on n. 100 paalia vuodessa
- Kruisaaja
lassukka kirjoitti:Nyt kun pihdeistä puhutaan niin mitä mieltä foorumilaiset on noista flexigripeistä? Minusta nuo ovat älyttömän huonot, koululla tullut käytettyä löysien rehu ja olkipaalien siirrossa. Meillä on turunkonekeskukselta hankitut jotkin itämaiset ja ovat minun mielestä paremmat, niin pyörö kuin suurkanttipaalien siirrossa. Kestävyydesätä ei voi mitään sanoa kun nostoja on n. 100 paalia vuodessa
Ei nuo minusta kummemmat oo, mitä nyt oon enon luona käytelly. Kerran kai niitä oli hitsattu.

Intel ei vään!
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
No siinä vähä keskiviikolta ja eiliseltä.

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Äsken oli kolmisen tutia kyntämässä, ukko ajanu paskaa ja huommena tulee kivenampuja pellolle. 

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Koppinen
- Kielet: Suomi, Englanti. Saksaa ymmärrän vähäsen.
Viiatti herältiin henkiin, Venttiin laitettiin etukuormaaja kiinni, laitettiin Viiattiin Palaxsi perään, kasvimaan käyn kyntämässä Ventillä ja KAKS SIIPISILLÄ VISKARS KYNTÄJILLÄ tässä joku päivä, lautataapeli ajetaan kans kohta puimalaan ja klapeja tehään täs joku päivä.

Kiitos Simppai!
"It can hold me down, but i'll get up, a true farmer will never give up"
- sutki
- Moderaattori
Forttiin öljyjä ja suodattimia vaihettu. Vielä menee majorissa noi fordin vanhat peräöljyt
Jäähdytin nesteet vielä vaihdettava.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Maatila
- Moderaattori
Isäntä oli tehny junkkariin uuden tukijalan pitäs vielä ryskyynki värkätä semmone. SItte pitäs ne saakelin takatyövalot alkaa korjaamaan valamettiin ja pitäs etukuormaimen taikkoon laittaa pari uutta piikkiä ja paskatalikkoa pitäs vähä hitsata. Ja mitäköhä muuta..
- Ohtonen
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Laitettiin Fiskarsseihi uuet lehet, nyt on ainahi 5 vuojeks rautaa kyntää.
Sitte pestiin 6300 ja 6850 huuheltiin enimmät paskat poisakku kynnetään vielä sillä. Kuormaajan soviteessa pikkune ratkeema et kesällä hitsataan jos puotetaan kuormaaja pois. 

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
Toissapäivänä hieho poiki, eilen vasaralla ohtaa ja tännää hauattii se.
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Siis miksi vitussa??????Wallubesti kirjoitti:Toissapäivänä hieho poiki, eilen vasaralla ohtaa ja tännää hauattii se.

|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
-
Koska se ei yrittänykkää nousta ylös eikä imeny maitoa, ja vähä vaa liikutteli päätä eikä tehny muuta nii todettii ettei siitä mittää tuu jossen tollee antaa olla nii todettiin sen parhaaks lopettaa se.
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Nää eei niitä sonneja kannata välitykseen laittaa sillon ku tuo oli täälläki laillista ni ei menny elukkaakaan välitykseen kaikki men pellon laitaa.Valmeksi kirjoitti:Siis miksi vitussa??????Wallubesti kirjoitti:Toissapäivänä hieho poiki, eilen vasaralla ohtaa ja tännää hauattii se.
![]()
![]()
![]()
![]()
- leepu
Eli siis puhaltaisitte 100e mielummi hevovittuu?? Toki minä en näitä sinu juttuja kovin tosissaa ees ota.Suomi mies kirjoitti:Nää eei niitä sonneja kannata välitykseen laittaa sillon ku tuo oli täälläki laillista ni ei menny elukkaakaan välitykseen kaikki men pellon laitaa.Valmeksi kirjoitti:Siis miksi vitussa??????Wallubesti kirjoitti:Toissapäivänä hieho poiki, eilen vasaralla ohtaa ja tännää hauattii se.
![]()
![]()
![]()

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

-
No vittu lopettasitta ne elukat ees silleen, että ne ei jouvu kitumaan....
Ja meilä monetki vasikat on kolmekin päivää juomatta ja vain makoilee, mutta kyllä ne vain silti lehmiksi asti selviää.
Ja meilä monetki vasikat on kolmekin päivää juomatta ja vain makoilee, mutta kyllä ne vain silti lehmiksi asti selviää.

Viimeksi muokannut Matias98, 26.10.2013 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- Suomi mies
Vitut niistä mitään saa ku syvät ainahi sen 4e eestä päivässsä ja saap sen 2e päivältä. ite ei ainekaan saada ku 40e vasikka ja ku se on sulla puoltoista kuukautta (niinku vuos sitte ku atria hakenu elukoitasa). Nykyään onneks hk agri vie ne 10pv iäs ni saa edes 20e.
-
Kyllä vaan A-tuotajatki hakee pois heti ku tarvii. Tai ainaki meiltä...Suomi mies kirjoitti:Vitut niistä mitään saa ku syvät ainahi sen 4e eestä päivässsä ja saap sen 2e päivältä. ite ei ainekaan saada ku 40e vasikka ja ku se on sulla puoltoista kuukautta (niinku vuos sitte ku atria hakenu elukoitasa). Nykyään onneks hk agri vie ne 10pv iäs ni saa edes 20e.

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Viesti:
Nii, että lehmä 10metrin päähän ja 9.3 kiväärillä keuhkoille!Matias98 kirjoitti:No vittu lopettasitta ne elukat ees silleen, että ne ei jouvu kitumaan....

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
- Suomi mies
Pultttipistoolilla päähä... Ei meiltä vaan sonnit lähteny mutta ei täällä oo kyllä ku muttama alle sadan elukan kasvattamo atrialla.Valmet 1102 kirjoitti:Nii, että lehmä 10metrin päähän ja 9.3 kiväärillä keuhkoille!Matias98 kirjoitti:No vittu lopettasitta ne elukat ees silleen, että ne ei jouvu kitumaan....
-
Lähinnä pulttipistoolia tarkotin kans.Suomi mies kirjoitti:Pultttipistoolilla päähä... Ei meiltä vaan sonnit lähteny mutta ei täällä oo kyllä ku muttama alle sadan elukan kasvattamo atrialla.Valmet 1102 kirjoitti:Nii, että lehmä 10metrin päähän ja 9.3 kiväärillä keuhkoille!Matias98 kirjoitti:No vittu lopettasitta ne elukat ees silleen, että ne ei jouvu kitumaan....