Jartsulla sitte kuormaaja vaihtus?

Idean sain tuosta kauan sitten. En oo halunnu matkia ketää, Yks ilta vaan alkasin tekemähän tuota. Anteeksi jos oon matkinu, mutta pidän ittellä sen kumminki nii ketä Se haittaa. E. Idea tuli myös etusivun mainoksesta jossa on valtra palarenkaillaÄnnä kirjoitti:MUTTA KU MÄ TEIN EKANA!!!![]()
![]()
Ei ollu muuta vaihtoehtoa alateräksi.Natikkakuski kirjoitti:Höh, heti ku mää laiton ton auran alateräks ni kaikki muukki perässä
Hiukan ruma väri, voisit vaihtaa noi etulisävalot (laittaa niitä kaks (jokku neliskanttiset) ) majakka vaihtaa tollasesta kärpäsenpaskamajakasta kunnolliseen paneelimajakkaan, ottaa vanha majakka pois, ottaa johndeerestä etupalarenkaat ( http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 69&t=13022 ) ja skinata ne.Simppa kirjoitti:Itekki kokeilin. Korjattavaa löytyy: Eteen pitäs saaja palat, Sisäkamera on väärinpäin ja kattoo taakke ja alaterää pitäs kokeilla itte tehä jonkunmoista kiinnikettä.
Ja vilikkupaneeli toimii.
Ja tuos mun omas nuo vanteitten keskiosat on valkoset (Simppa kirjoitti:Ensinnäki nuo renkaat on siitä jontikasta, Tuossa on vilkkupaneeli Ja yleensä nuis kaupungis koneis värinä on Oranssi tai keltainen.
Ja tuos ei oo eessä palarenkaita sen takia että en saanu niitä oikeen kokosiks.
Niinku siinä FV moddingin teekkarissaki.Farmari99 kirjoitti:Nuo valot tuossa eturauvassa o aika rumat.
Ne just sopii siihen!Ohtonen kirjoitti:Jos tarkotat niitä 3 ympyrää ni nehä vasta nätit siinä konees on.
Ainoa vaan että tarkotin sitä että tuosson vaa kaks ja ne on vieläpä kulmikkaat.Hitekki kirjoitti:Niinku siinä FV moddingin teekkarissaki.Farmari99 kirjoitti:Nuo valot tuossa eturauvassa o aika rumat.
Jep, Ei tuommoset neliskanttiset ledit sovi tuoho.Matias kirjoitti:Ne just sopii siihen!Ohtonen kirjoitti:Jos tarkotat niitä 3 ympyrää ni nehä vasta nätit siinä konees on.