Kuvaaki tuloo myöhemmi.
Se on urakkamiehen Bertta 2200 mutta skinasin sen.Juissiplayer kirjoitti:Mistä toi etukuormaaja on? Muuten komee ediitti.
![]() | Lataa tästä... |
Kuva taitaa olla hyi saatana ku kone ei pyöritä täys graffoja...Mr_Leskelä kirjoitti:No hyi saatana...
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Ei nää ajaa enee ku on pimiää ilma niitä, hinot ne on omasta mielestä.Mr_Leskelä kirjoitti:No tosta etutelineestä lisävalot pois.
Tee ite parempi.Mr_Leskelä kirjoitti:No hyi saatana...
Niimpä.mjom kirjoitti:Keula maskin valot on hienot, kannata ottaa pois.
Eivät ainenkaan kinua.Matias kirjoitti:Heti kun mä tein jotai tuollast ni kaikki matkimassa perässä..samapa tuo kuitenkin mulle on..
Etpä sä oo patenttia sille hakenu, nii turhaan valittaa täällä tuommosesta.Matias kirjoitti:Heti kun mä tein jotai tuollast ni kaikki matkimassa perässä..samapa tuo kuitenkin mulle on..
Oota vaan kohta joku vääntää claassin värisen teekkarinkii.Ännä kirjoitti:MUTTA KU MÄ TEIN EKANA!!!![]()
![]()
Näi justii, sehä pitäis ottaa ennemminki kohteliaisuutena nimittäi sillo tietää että se on jonku mielestä hieno ku haluaa tehä samanlaisen.Traktorimies_ kirjoitti:Mä en ymmärrä, et mitä hiton väliä on, jos joku editoin melkeen samanlaisen ku itte..
Ja en nyt tarkottanu Ännää, häntä tuskin haittaa vaikka joku yrittäs matkia.. Ottakaa mallia siitä.