Kannattaa miettii sitä editoimistaki,et onko semmosta 3d blender räjähdys +9k eri osaa vai sitte vaan jotain pientä tekstiä videoon =)Nevamies kirjoitti:Se on ihan sama jos et kellota niin ottaa I7 ja sillä editoidakki sitte ne videot, jos kellottaa niin menis I5.
Mun mielipide, jota ei tarvi ottaa kuuleviin korviin jos ei välttämättä halua...
Tietokoneet
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra T(Ls-Fin
- Viesti:
Re: Tietokoneet

"A question is the key for knoweldege"
Gold member since 2009
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
- Albert Einstein
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Iiro(fin)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mulle systemastoresta 770e:lla osat ja näyttö sitte sisältyis samaa hintaa? Sen pitäis olla sitte semmone joku pyörittää bf4.
Ja joo tuolla aikasemmi on niitä............ mutta olen laiska enkä jaksa ettiä!
Ja joo tuolla aikasemmi on niitä............ mutta olen laiska enkä jaksa ettiä!
#Kiljupönttö
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ei onnistu.Iiro kirjoitti:Mulle systemastoresta 770e:lla osat ja näyttö sitte sisältyis samaa hintaa? Sen pitäis olla sitte semmone joku pyörittää bf4.
-
Minu tietääkseni gtx-660 pyörittää bf4?
Tossa mitä ihte sain.

Tossa mitä ihte sain.

Viimeksi muokannut Iiro, 21.10.2013 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Kiljupönttö
Kyllä muute onnistuu,kaverilla 600e kones. GTX660 ja i3, menee mediumilla.XarioN kirjoitti:Ei onnistu.Iiro kirjoitti:Mulle systemastoresta 770e:lla osat ja näyttö sitte sisältyis samaa hintaa? Sen pitäis olla sitte semmone joku pyörittää bf4.
Nii ja meitin koneella menee high, ultra pienellä lagilla. Ei sitte tiiä lopputulosta koska betaa ei oltu optimoitu kunnolla.
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Juu saa nähä miten itellä pyörii jos tulee ostettua, kyllä i3 ja GTX660 Vääntää!!
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Ännä
- Moderaattori
Alakaa olla nii hyvin säikeistettyjä nää uudet pelit, että ei kahella ytimellä tee enää vittujakaa.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kielet: Suoami Ja Enkluntti
- Multiplayer tunnuksesi?: DeutzMiäs[Fin]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Niin kasaaks joku ne osat i5 riittää.

i5-4570|GTX 770|1000GB|Ssd 250GB|BitFenix Shinobi|Corsair RM730|8GB|Win8
Farmi Plokini
![]() | Lataa tästä... |
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Oma kokemus I5 pienellä kellotuksella menee blenderit ihan sulavasti ja saa jotain järkevää värkättyäkin.Valtra T kirjoitti:Kannattaa miettii sitä editoimistaki,et onko semmosta 3d blender räjähdys +9k eri osaa vai sitte vaan jotain pientä tekstiä videoon =)Nevamies kirjoitti:Se on ihan sama jos et kellota niin ottaa I7 ja sillä editoidakki sitte ne videot, jos kellottaa niin menis I5.
Mun mielipide, jota ei tarvi ottaa kuuleviin korviin jos ei välttämättä halua...
I7 nyt vaan olis omasta mielestäni järkevä videoidenkin editoinnissa, koska hyper-thread ja kuusi ydintä.
On muuten kokemusta siittä kun jotain hyvä laatusta videoo editoinnin jälkeen alat läppärillä jossa 6gb muistia, renderöimään...
Ei onnistunu millään ja jos onnistu niin videonlaatu oli jotain mitä ei voinu katsoo 240P kuvaa tuli ulos.
Mieluummin se pöytäkone jolla editoit ne videotkin, koska läppärit ei oo tarkotettu raskaaseen käyttöön, johon rendaus kuuluu...
Pöytäkoneella jonka specsit allekirjotuksessa sai ulos jo full HD 1080P Kuvan samasta videosta.
Deutzmiäs: Harkitse nyt vielä.
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
Jo siihen hintaan saa sen 770 niin sit.

Farmi Plokini
![]() | Lataa tästä... |
- Ännä
- Moderaattori
Kuluttajamallin i7ssa on 4 ydintä.Nevamies kirjoitti:Oma kokemus I5 pienellä kellotuksella menee blenderit ihan sulavasti ja saa jotain järkevää värkättyäkin.Valtra T kirjoitti:Kannattaa miettii sitä editoimistaki,et onko semmosta 3d blender räjähdys +9k eri osaa vai sitte vaan jotain pientä tekstiä videoon =)Nevamies kirjoitti:Se on ihan sama jos et kellota niin ottaa I7 ja sillä editoidakki sitte ne videot, jos kellottaa niin menis I5.
I7 nyt vaan olis omasta mielestäni järkevä videoidenkin editoinnissa, koska hyper-thread ja kuusi ydintä.
On muuten kokemusta siittä kun jotain hyvä laatusta videoo editoinnin jälkeen alat läppärillä jossa 6gb muistia, renderöimään...
Ei onnistunu millään ja jos onnistu niin videonlaatu oli jotain mitä ei voinu katsoo 240P kuvaa tuli ulos.
Mieluummin se pöytäkone jolla editoit ne videotkin, koska läppärit ei oo tarkotettu raskaaseen käyttöön, johon rendaus kuuluu...
Pöytäkoneella jonka specsit allekirjotuksessa sai ulos jo full HD 1080P Kuvan samasta videosta.
Deutzmiäs: Harkitse nyt vielä.

- kaenuulainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Sarkasmi
Mistäs saisi ostattua emon ja kopan välisiä ruuveja?

AMD FX6300 (4.5GHz), Sapphire RX480 4GB, Asus M5A97 R2.0, 620Watt PSU
Äänet: Behringer XENYX 802, KRK Rokit 5 GR3 x2, Sennheiser HD429,Marshall Major 2, AKG K511, Superlux HD688, Superlux E205U
-
- Kunniakäyttäjä
No riippu vähä minkä lasket menemiseksi. Ei alle 60fps pysty pelaamaan tollasta peliä vaikka olis silmät kiinni. Riippuu kans aika paljo näytön resosta...Juhon kirjoitti:Kyllä muute onnistuu,kaverilla 600e kones. GTX660 ja i3, menee mediumilla.XarioN kirjoitti:Ei onnistu.Iiro kirjoitti:Mulle systemastoresta 770e:lla osat ja näyttö sitte sisältyis samaa hintaa? Sen pitäis olla sitte semmone joku pyörittää bf4.
Nii ja meitin koneella menee high, ultra pienellä lagilla. Ei sitte tiiä lopputulosta koska betaa ei oltu optimoitu kunnolla.
- Ännä
- Moderaattori
Kyllä tuohon 770e sis. näytön jonkimoisen setin saa, jos ei tarvi käyttistä ja kasausta.
FX6300 ja joku GTX760 vois justiin mennä.
FX6300 ja joku GTX760 vois justiin mennä.

-
DeutzMiäs kirjoitti:1200€ - 1300€ Osat Jimssiltä tai Systemastorelta.
E: En luultavasti kellota Ja tulee Pelaamiseen Ja Kuvaamiseen Pitäs pyörii Gta V,Fs13

Farmi Plokini
![]() | Lataa tästä... |
- R-System
Tässäpä tämä lopullinen kokoonpano. Vähän tuli muokkailtua tuota kallek:n kokoonpanoa. Ja suurin osa murolaisistakin tätä suositteli. Tilaus lähtee viikon sisällä.
Ja pönttö
http://www.tietokonekauppa.fi/product/9 ... IDI+TOWER/

Ja pönttö
http://www.tietokonekauppa.fi/product/9 ... IDI+TOWER/

-
Tuolla pärjää ihan hyvin, mutta jos on budjetti kyseessä nii ota kovalevyks caviar blue.
E: Ännä kasauksen tarviin, mutta en käyttistä.
E: Ännä kasauksen tarviin, mutta en käyttistä.
#Kiljupönttö
- kaenuulainen
- Kielet: Suomi, Englanti ja Sarkasmi
kaenuulainen kirjoitti:Mistäs saisi ostattua emon ja kopan välisiä ruuveja?

AMD FX6300 (4.5GHz), Sapphire RX480 4GB, Asus M5A97 R2.0, 620Watt PSU
Äänet: Behringer XENYX 802, KRK Rokit 5 GR3 x2, Sennheiser HD429,Marshall Major 2, AKG K511, Superlux HD688, Superlux E205U
Totta tuokin.XarioN kirjoitti:No riippu vähä minkä lasket menemiseksi. Ei alle 60fps pysty pelaamaan tollasta peliä vaikka olis silmät kiinni. Riippuu kans aika paljo näytön resosta...Juhon kirjoitti:Kyllä muute onnistuu,kaverilla 600e kones. GTX660 ja i3, menee mediumilla.XarioN kirjoitti: Ei onnistu.
-
Niin kasaaks joku tilaan Kohta!

Farmi Plokini
![]() | Lataa tästä... |
-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Kannattaa kysyä tuolla http://www.murobbs.plaza.fi/ kysymässä, niin saa nopeampaa apua.DeutzMiäs kirjoitti:Niin kasaaks joku tilaan Kohta!

Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
Näimpä t.AMD Athlon64 3500+ 2.4ghzÄnnä kirjoitti:Alakaa olla nii hyvin säikeistettyjä nää uudet pelit, että ei kahella ytimellä tee enää vittujakaa.
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
MIstä saa DFGT:n ajurit. Ite koitin etsiä mutta en löytänyt? Kiire Etttä pääsee Pelaa fs. 

Voorumin kovin deutzimies.

- R-System
Tässä vielä päivittelin tuota omaa konepakettia. Eli parempi cooleri tuli(murossa suosittelivat). sitten näyttiksen vaihdoin twinforcesta windforceen.
Ainut mikä mietityttää niin mahtaako toi poweri olla tarpeeksi riittävä?
Luulis kyllä tolla jo lotron ja fs pyörivän ultra graffoilla.

Ainut mikä mietityttää niin mahtaako toi poweri olla tarpeeksi riittävä?
Luulis kyllä tolla jo lotron ja fs pyörivän ultra graffoilla.