verkku99fin kirjoitti:Hieno diaesitys.

verkku99fin kirjoitti:Hieno diaesitys.
Tosi hauskaa kuuleJD3140 kirjoitti:verkku99fin kirjoitti:Hieno diaesitys.
Ei tuo viellä mitään mutta se alkuperäne versio...Simppa kirjoitti:Tosi hauskaa kuuleJD3140 kirjoitti:verkku99fin kirjoitti:Hieno diaesitys.![]()
![]()
No meillä ajetaan sellasella pneumastikilla pellot ja joskus 10 vuoje välei kynnetää hehtaari tai kaks ni en oo paljoo kyntämistä nähny.Ukkomezzo kirjoitti:Eniten mua ihmetyttää et mitä hittoa jätkä tussaa tuos videos? pelissä sillä ei niin väliä oo, mut tiiät sie miten päin noita auroja hinataa?
Sanoohan sen jo järkiki ettei noin voi kyntää.Suomi mies kirjoitti:No meillä ajetaan sellasella pneumastikilla pellot ja joskus 10 vuoje välei kynnetää hehtaari tai kaks ni en oo paljoo kyntämistä nähny.Ukkomezzo kirjoitti:Eniten mua ihmetyttää et mitä hittoa jätkä tussaa tuos videos? pelissä sillä ei niin väliä oo, mut tiiät sie miten päin noita auroja hinataa?
Oot isontilan poikia etkä ees tiiä miten kynnetään?!?Suomi mies kirjoitti:No meillä ajetaan sellasella pneumastikilla pellot ja joskus 10 vuoje välei kynnetää hehtaari tai kaks ni en oo paljoo kyntämistä nähny.Ukkomezzo kirjoitti:Eniten mua ihmetyttää et mitä hittoa jätkä tussaa tuos videos? pelissä sillä ei niin väliä oo, mut tiiät sie miten päin noita auroja hinataa?
Täälläpäin on siirrytty jo 2000-luvulle.Ohtonen kirjoitti:Oot isontilan poikia etkä ees tiiä miten kynnetään?!?Suomi mies kirjoitti:No meillä ajetaan sellasella pneumastikilla pellot ja joskus 10 vuoje välei kynnetää hehtaari tai kaks ni en oo paljoo kyntämistä nähny.Ukkomezzo kirjoitti:Eniten mua ihmetyttää et mitä hittoa jätkä tussaa tuos videos? pelissä sillä ei niin väliä oo, mut tiiät sie miten päin noita auroja hinataa?Oot tainnu kasvaa meleko tynnyrissä...
Ilman ek:ta se on ainaki helppo konvata, kun poistaa vaa autosteerin skripitin.Suomi mies kirjoitti:Vissiin 9h käyttäny Tepan 900 FL Valmetin konvauksee ja ei vielläkää onnistu mutta en luovuta ennen ku homma on hoijettu...
Niimpä, onnex huomenna lämpee. Piti taas ajaa pvllä kouluu.maanmies kirjoitti:Se että tankissa ei o talvi laatua vaan kesä laatua puolen tankkia. :O:-$X-(
Juu saa huomen ajettua dextalla karhottimen taliinvaltravalmet kirjoitti:Niimpä, onnex huomenna lämpee. Piti taas ajaa pvllä kouluu.maanmies kirjoitti:Se että tankissa ei o talvi laatua vaan kesä laatua puolen tankkia. :O:-$X-(