Not totta kai ne on parhaita, koska sun isälläs on 502 joka sattuu olemaan 3sylinterisellä koneella..Jartsu kirjoitti:Kunnon KONEET on kolmosia.

Not totta kai ne on parhaita, koska sun isälläs on 502 joka sattuu olemaan 3sylinterisellä koneella..Jartsu kirjoitti:Kunnon KONEET on kolmosia.
Ja jos oikein isoihin mennään nii kasitkii on puolmoottoreita.sutki kirjoitti:Siitähä kyllä puuttuu puoletJartsu kirjoitti:Kunnon KONEET on kolmosia.Tosin isoista koneista puhuttaessa nelosetkin on puolimoottoreita. Kyllä joka pyttymäärästä omat etusa loppujen lopuksi löytää kun rupee tarpeeksi miettimään.
Eikö se oo Jartsun oma. Vai?MrJalli kirjoitti:Not totta kai ne on parhaita, koska sun isälläs on 502 joka sattuu olemaan 3sylinterisellä koneella..Jartsu kirjoitti:Kunnon KONEET on kolmosia.
No mietitäämpä. :DDDDDDHitekki kirjoitti:Eikö se oo Jartsun oma. Vai?MrJalli kirjoitti:Not totta kai ne on parhaita, koska sun isälläs on 502 joka sattuu olemaan 3sylinterisellä koneella..Jartsu kirjoitti:Kunnon KONEET on kolmosia.
Onhan se oma.Hitekki kirjoitti:Eikö se oo Jartsun oma. Vai?MrJalli kirjoitti:Not totta kai ne on parhaita, koska sun isälläs on 502 joka sattuu olemaan 3sylinterisellä koneella..Jartsu kirjoitti:Kunnon KONEET on kolmosia.
Näinhän se on.Verkku kirjoitti:No jos isänsä on ostanu sen sille?
Empä paljoo ännän kans huutelis:DDTuiZk1 kirjoitti: Siinäs vekslaatta päisteis.
No tämä...meil on aitosavi, hiesusavi jne.mikebirdie kirjoitti:Minkähänlaisia kyntöammattilaisia täällä oikee on mutta kyllähän tommosta kukkamultaa kyntää vaikka millä mutta sitte kun aletaan kunnon paahteista savea kyntämään ja pellon pinta on märkä nii kyllä tommosella ännäläisellä ollaan ihmeissäänja toisekseen ei tossa kynnössä ne hevoset nii paljoo merkkaa mutta traktorin massa siinä on tärkeää. Kun eihän siinä nysvätä kuin 8 - 10 kilsaa tunnissa, toista se on jos ajetaan kultivaattorilla 15 kilsan tunti vauhtia.
Mutta ei ny aloteta tappelua
Kyllä siinä on kilvet näkyy olevan niissä kuvissa joissa keula näkyy, ja traktorilla on niin halpa vakuutus että kannattaa pitääkkin kilvissä.Valmeksi kirjoitti:Varmaan palioo muita kun varkaus vakuutus ole ja onkos toi rekisterissäkään?
Että mitä sil on väliä kenen nimissä se on jos joku ei usko.
Mistäköhän sitten johtuu että 455 puuaa joka savikkoo?Jartsu kirjoitti:Kunnon KONEET on kolmosia.
Että piäppä turpa vaa kiinni että se sun oma ois. Kone on sillo oma ku sen on ite maksanu viimestä lanttia myöje, eikä isä ostanu. Meilläki isä osti mulle Dyna VT ja Lexioni. Vaikka minä en vaikuttanu kauppoihi millää tavalla, sitte keksin maatalouspelifoorumilla että ne on mun, isä osti ne mulle.Jartsu kirjoitti:Näinhän se on.Verkku kirjoitti:No jos isänsä on ostanu sen sille?
+1 Laita Jartsu nyt rekisteri numero yvllä ni katotaa kenen nimissä se kone on?leepu kirjoitti:Että piäppä turpa vaa kiinni että se sun oma ois. Kone on sillo oma ku sen on ite maksanu viimestä lanttia myöje, eikä isä ostanu. Meilläki isä osti mulle Dyna VT ja Lexioni. Vaikka minä en vaikuttanu kauppoihi millää tavalla, sitte keksin maatalouspelifoorumilla että ne on mun, isä osti ne mulle.Jartsu kirjoitti:Näinhän se on.Verkku kirjoitti:No jos isänsä on ostanu sen sille?
Sama.BluePower kirjoitti:Eih vittu minkä numeron teki teettä tämmösestäki. Iha sama vaikka ois joulupuki, on mullaki kelekkaa ja rossia ja vaikka mitäjasitäjatätä.
ISIN ROSSEJA JOKANE.
Nyh vittu oikeesti taas.
e. kolmone ja nelone o iha kakkoja, ei kelepaa ees pottumaan kääntöön. kuokin mielummin.
Varmaan 12 vuotiaalla olis paperit.BluePower kirjoitti:joo iskän valmetti o, katoin googlest niin luk i että isi omistaa tämä valmutin.
No vittu se sinun sillo oo, jos papereissa ei oo sun nimi...Jartsu kirjoitti:Varmaan 12 vuotiaalla olis paperit.BluePower kirjoitti:joo iskän valmetti o, katoin googlest niin luk i että isi omistaa tämä valmutin.