Kotirinteen tila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.

Re: Kotirinteen tila
Kiitän kehuista.
Osa 3.
Palautetta, joka saisi innostamaan blogin tekoa, saa antaa. 

Osa 3.

- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ois noita valmetteja/valtroja muutama mulla tuolla kaupassa myynnis ni jos tarviit ni hinnasta päästään sopuun kyllä. Hienoa plokia sulla.
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: nyykkäri fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Koommeeta mutta mistä on tuo väderstadi? 

Onskuli[23:00] ''Seksi on parasta hyöty liikuntaa''
Katso Blokiani http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 54&t=14743
Mitä mappia pelailet?

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Kiitoksii. Mappi on tuo shitmmapeni jonka oon ite konvannu ja editoinu.
Ja itsekullekkin joko hyviä tai huonoja uutisia, lopetan tän blogin mapin lagisuuden takia, alko lakiamaa mulla. Katotaa toiste, mää lähen kahville. Hyvästi!
Ja itsekullekkin joko hyviä tai huonoja uutisia, lopetan tän blogin mapin lagisuuden takia, alko lakiamaa mulla. Katotaa toiste, mää lähen kahville. Hyvästi!