Paska kotelo.

Joo, sanoit sen jo.Farmari344 kirjoitti:No ei toimi mullakaa rosewilli rankeris.
Paska kotelo.
Kiva kertoa muilekki ==)TuiZk1 kirjoitti:Joo, sanoit sen jo.Farmari344 kirjoitti:No ei toimi mullakaa rosewilli rankeris.
Paska kotelo.
Jep, ei toiminu mullakaa rangeris, piti vääntää liitintä et alko yhistää.Farmari344 kirjoitti:No ei toimi mullakaa rosewilli rankeris.
Paska kotelo.
Tuo on parhaimmistoa, mitä tuohon kantaan saa, parempaa tuohon ei kannata ostaa, koska maksaa vanhaksi raudaksi turhan paljon, eikä suorituskyky lisäänny. Näytönohjainta mä tuohon lähtisin päivittämään, jos tuossa on alkuperäinen näyttis, niin tod. näk. laahaa ankarasti peleissä.Jespa kirjoitti:Eipä tuolle kannalle enää oikeen uusia rautoja löydy. Murosta saattaa löytyä jotain käytettyjä vanhoja paskineita.
Suurta näytön omaa muistia tarvitaan raskaaseen kuvan käsittely ja videon fiksaus hommassa koska yksin kertasesti se vaativissa oloissa dumppaa tavaraa näyttiksen muistiin, jos muisti loppuu niin homma vaikeutuu mukavasti, pelaamisessa ei paljon eroa sulavuuteen 2gb:n jälkeen jollei sitten pelaa 3 näytöllä..kallek kirjoitti:Tää on mun mielipide asiasta.
Kyllä suurella näytöllä ja raskaassa pelissä varmaan sinne 2gp asti on hyötyä mutta siitä yli on varmaan vähän turhaa. Peruskäytössä ei mitään hyötyä. Oon ymmärtäny et näyttiksen muisti olis jotenki nopeempaa ku keskusmuisti, jota se käyttää sit ku sen oma muisti loppuu.
Asiasta enemmän tietävät voi valasta asiaa minullekkin.
![]() | Lataa tästä... |
Mul on i5Juhon kirjoitti:Todellaki menee very high eikä lagista pitäs olla puhettakaa jossei oo joku älytön pullonkaula prossu.
Tuo oli ihan yleisesti, kyllä osaan tuota sun allekirjotusta lukeetraktorimies55 kirjoitti:Mul on i5Juhon kirjoitti:Todellaki menee very high eikä lagista pitäs olla puhettakaa jossei oo joku älytön pullonkaula prossu.