Suuri muutos on kyllä kuville tapahtunu, kun ajattelee niitä ensimmäisiä.

No kiitos.Valtra_mies kirjoitti:Haitekilla kuvat on kyllä pirun nättejä, kun tässä olen seuraillut.
Suuri muutos on kyllä kuville tapahtunu, kun ajattelee niitä ensimmäisiä.
Jos ei olis telajontikka muuten ois komia kuva. :/karting poju kirjoitti:Kyllä vääntää.![]()
Mites ku mun hävis kaikki puut ja rakennukset kun konvasin mapin?Valmet 1102 kirjoitti:traktorimies55 kirjoitti:Mitä tuohon pitää lisätä Fs13 et pelittää, itellä ollu tuo työn alla tulee peliin ei voi laittaa ruohoo ja lataa ja lataa.Valmet 1102 kirjoitti:Back to Soraharju...
Jeppe kirjoitti:No näin pikasesti: Kopsaa ls11 mapin map01 kansiosta tiedostot ls13 mapin map01 kansioon. Ota ls11 mapin objektit ls13 mappiin ja son siin. Tietenki pitää poistaa kaikki ls11 mapin triggerit ja laittaa niitten tilalle ls13 triggerit.
Itellä sama juttu, ja kysyin 1102:lta syytä. Ei kertonu.Meikäläine kirjoitti: Mites ku mun hävis kaikki puut ja rakennukset kun konvasin mapin?
Aukee pelis mut ei oo mitää rakennuksii ja puit.
Täällä samaHitekki kirjoitti:Itellä sama juttu, ja kysyin 1102:lta syytä. Ei kertonu.Meikäläine kirjoitti: Mites ku mun hävis kaikki puut ja rakennukset kun konvasin mapin?
Aukee pelis mut ei oo mitää rakennuksii ja puit.
Mulle se sano että ne rakennukset liitetään jotenki siihe mapin pohjaan.Simppa kirjoitti:Täällä samaHitekki kirjoitti:Itellä sama juttu, ja kysyin 1102:lta syytä. Ei kertonu.Meikäläine kirjoitti: Mites ku mun hävis kaikki puut ja rakennukset kun konvasin mapin?
Aukee pelis mut ei oo mitää rakennuksii ja puit.Mut jonkun pitäs tehä siitä Kuva tai Video tutoriaali ni olis helppoa.
Mistä toi itikan perässä oleva paalikärry on?TeemuK kirjoitti:Kommentteja saa antaa.
![]() | Lataa tästä... |
Varmaanki tuolta.fordmies4610 kirjoitti:Mistä kaikki tuon Carrierin repii?