![]() | Lataa tästä... |
Kaverihi valittelloo et tupakkia tuppaa menemäänku joutuu kääntämmään pitkää päivää.turvenuija kirjoitti:Muista varata 2 askia per 6h , kun kääntelet.Ohtonen kirjoitti:Ilmeisesti ens kesä grillaannuttaan 6300 kopissa kääntämäs.Sitte ostetaan uus HM.
Siinä ei oo muuta tekemistä sitten.
Täällä ei saa mennä traktorilla koululle se pitää viiä jonnekki 200m päähä.Ohtonen kirjoitti:Kaverihi valittelloo et tupakkia tuppaa menemäänku joutuu kääntämmään pitkää päivää.turvenuija kirjoitti:Muista varata 2 askia per 6h , kun kääntelet.Ohtonen kirjoitti:Ilmeisesti ens kesä grillaannuttaan 6300 kopissa kääntämäs.Sitte ostetaan uus HM.
Siinä ei oo muuta tekemistä sitten.
Fiiatti nurkkaus täynnä tumppeja ku kävi sillä koulus.
Ja sitte hovisuo kutsuu jossei tuu lunta?Wallubesti kirjoitti:tuli jottai tilpehööriä tilattua.Miks tuo imageshack pienentää nuo kuvat tollee? Tai laatu kusee.
Huono koulu siellä siisSuomi mies kirjoitti:Täällä ei saa mennä traktorilla koululle se pitää viiä jonnekki 200m päähä.Ohtonen kirjoitti: Kaverihi valittelloo et tupakkia tuppaa menemäänku joutuu kääntämmään pitkää päivää.Fiiatti nurkkaus täynnä tumppeja ku kävi sillä koulus.
Oisit kokeillu laittaa ko. paikkaan spostia, varmaan oisvat voinu jättää ne lähettämättä ja mahollisesti ottaa pois hinnastakin.Wallubesti kirjoitti:Jep.Vituttaa vaa ku nuita osia ei voi tuol hypätä yli jossei tarvis nii piti neki tilata ja siiheki meni 50 e hukkaa ku ois ne osat ollu jo.
Amiksessa saa jättää jopa ruokalan eteen.sutki kirjoitti:Huono koulu siellä siisSuomi mies kirjoitti:Täällä ei saa mennä traktorilla koululle se pitää viiä jonnekki 200m päähä.Ohtonen kirjoitti: Kaverihi valittelloo et tupakkia tuppaa menemäänku joutuu kääntämmään pitkää päivää.Fiiatti nurkkaus täynnä tumppeja ku kävi sillä koulus.
Koitappa nyt jotain tehä itte..Hitekki kirjoitti:Jos joku viihtis konvata mulle Soraharjun fs13, nii se sais mun ikimetsä mapin josta oon pistellykki kuvia jo liikaa.
Manki sentäs lähtee parhaillaan ekalla talvella käymäänDiesel Power kirjoitti:Mie oon pitäny pakkas rajana reiluu 20. Vaatii pösö jo kylmiltään -17°C keveet 70 polkasuu.10min lämpöpuhaltimella puhaltelulla (ei kuumailmapuhallin) saa polkasujen määrän puotettua kymmenes osaan. Ei tuolla vielä etes rukkasia tarvii -10°C, pelkät lapaset riittää.
Sama vika, mutta onneks itel lämmin talli talvel, jonka kesk. lämpötila aikavälillä marras-maalis >20°CDiesel Power kirjoitti:Mie oon pitäny pakkas rajana reiluu 20. Vaatii pösö jo kylmiltään -17°C keveet 70 polkasuu.McNoitti kirjoitti:Kyllävaa kaveriki lasketteli HM:llä kouluu 25 astee pakkasissa viime vuonna. Reipas 15km
.. Mikäs siinä ku Komatsun haalarit.10min lämpöpuhaltimella puhaltelulla (ei kuumailmapuhallin) saa polkasujen määrän puotettua kymmenes osaan. Ei tuolla vielä etes rukkasia tarvii -10°C, pelkät lapaset riittää.
Tekishän se varmaan, jos ois kunnon ohjeet...XarioN kirjoitti:Koitappa nyt jotain tehä itte..Hitekki kirjoitti:Jos joku viihtis konvata mulle Soraharjun fs13, nii se sais mun ikimetsä mapin josta oon pistellykki kuvia jo liikaa.
Itellä lähtee Manki alle kolmella potkulla, yleensä ekalla.Tuppurainen kirjoitti:
Sama vika, mutta onneks itel lämmin talli talvel, jonka kesk. lämpötila aikavälillä marras-maalis >20°Chelppo käynnistää, mut jos jättää parkkiin yli tunniks alle -10°C, sit saa taas polkea paljon, vaik joskus lähtee alle kympillä
Onki niin hiton iso homma. Löysäät imukaulan ja ilmanputsarin kaasarista, kallistat kaasarin kylelleen ja kokeilet onko ne löysällä.Tuppurainen kirjoitti:Juu, tul kosaanin kaa suoristettuu se matkustajan jalkatappi suoraan, mutta bensaa vuotaa jostain, veikkaan, että kohokammion pultit ovat löysällä, jotka täytyy kiristää, sit enne talvea.
![]() | Lataa tästä... |