Pitäs kans tilata parit bruderin kumet+fentin etuakseli.urakkamies kirjoitti:Kyllä siitä vielä komee Kalkkuna tulee. Ite hommasin tänään kierroksen bruuderin renkaita, joista pitäs jotain kehitellä.


Pitäs kans tilata parit bruderin kumet+fentin etuakseli.urakkamies kirjoitti:Kyllä siitä vielä komee Kalkkuna tulee. Ite hommasin tänään kierroksen bruuderin renkaita, joista pitäs jotain kehitellä.
6X4 jää oikeastikin helpommin jumiin kuin rautajousilla oleva nostotelinen 6X2. Itellä on kanssa tulossa raktorista vain takaveto, mutta esikuvan mukaan mahollisimman takapainoinen.Diesel Power kirjoitti:Sit vaan lisää painoa taka-akselille.Vois multivasta vetoaisan täyttää lyijyllä, ni tulis takarenkaille lissee painoo. Ois pitäny lyijy kuulia tunkee tonne renkaisiin akryli massan kaveriks.
Ois renkaat painanu kohta 1,5kg kappale, nykysen 750g sijaan.
Ääh, kun ketjut takapyörille.
Eipä siellä ne maastot oo kummoset, tosin jääpähän immeisillä 4x6 rekatkin jumiin täydellä lastilla siellä että..
El Mafiooso mittakaavaan 14,5 olis tarkotus tulla, viimmeajat on menny piirrutuksia tehdes ja muuten suunnitellessa, sekä värkkien haalimisessa. Tosin sähkö puolelle ei oo vielä muuta kun 6 kanavainen ohjain.Diesel Power kirjoitti:Jaa jaa.Mikäs traktori siulla on tuloillaan? Jotain idän rautaa, vai?
Komia kärry!Diesel Power kirjoitti:Kiitos.Hyvin tyhjenee melkeen täys kuorma hiekkaa!
Suoraan kännykästä upittu juutuuppiin, joten editoinnit on luokkaa ekan kohalle sattuneen biisin lisäys juutuupista.
Pitäs jostain saaha jäkempi jousi keulalle.. Nyt männöö ihan pohjaan, tosin kyl se silti vähän joustaa...ylöspäin?
Kylhän toi ihan yllätti miut. Ekat millit moottori vinkuku pien sika, mut äkkiä se helpotti; kunblava nous ylemmäs.kallek kirjoitti:Aika hyvin jakso santakuorman kipata. Ja Volvoki edistyy pikkuhiljaa. Jatka samaan malliin!