
Ja jos siinä sun teustsissas on muka 200l pumppu niin se on varmasti lisävaruste.
No tuohan ei oo paljo paskaakaan, kun miettii että 8550 vie jtn. 40l tunnis kultivoinnis, riippuu tietysti pikkuse ajotavasta ja kultivaattorista.Verkku kirjoitti: Se niitten 230 vie kultivoinnis 25l tunnis...
Mitä vikaa on keulapainoisuudes? Voisin vaikka väittää, että ei millää muulla vakiona 160hv traktorilla pysty viemään tuota meidänkään kultivaattoria ku valtralla.maon kirjoitti:Minun arvostelu valtroista/valmeteista.
1.uudet rumia,mun mieli pide
2Tekniikassa jäljessä. Esim jopa'' väri näyttö'' fendttiin saa 10tuumasen näytön niin kuin df,nh ja case
3 Vaihelaatikko paljon huonompi.Vaihteet ei mee helposti silmään.
4 Vanhat traktorit keula painoisia
5. Ajomukavuus huono esim: 6400 tasaisella nylkytää ja pompii.
6 Hydrauliikka huono.
7 kuluttaa paljon.
8 uusien traktorien näkyvyys.
9 Traktorit vikisee ajaessa.
10. Vähän moni mutkasia.
PLUSSAT
1. Huolto
2. Varaosa puoli
3. Kotimainen.
Tuli ny pari plussaakin.
Paine 200bar ja tuotto 120l/min.Verkku kirjoitti:Ja vitut oo deutsis 200litraa hydr tuotto. Ja mitäny kaverin mk3 120 ja 230 ajanu monta kertaa ni vaihdekeppi iha liian kaukana. Mut polttoainetta ne vie ihan saatanasti. Se niitten 230 vie kultivoinnis 25l tunnis...
Mut se on lastutettu 280hv. Ja se 120 on lastutettu 200hv ja sekin vie sen 15l jo vakiona.
Niin eli valtrassa on isompi.RainBow_ kirjoitti:Paine 200bar ja tuotto 120l/min.Verkku kirjoitti:Ja vitut oo deutsis 200litraa hydr tuotto. Ja mitäny kaverin mk3 120 ja 230 ajanu monta kertaa ni vaihdekeppi iha liian kaukana. Mut polttoainetta ne vie ihan saatanasti. Se niitten 230 vie kultivoinnis 25l tunnis...
Mut se on lastutettu 280hv. Ja se 120 on lastutettu 200hv ja sekin vie sen 15l jo vakiona.
http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgrotronTTV1130.htm
Eikös se etukuormaajan kanssa vähän haitaksi ole. Tosin ilman etukuormaajaa vain etua kun ei tartte niin äkkiä painoja keulaan.XarioN kirjoitti: Mitä vikaa on keulapainoisuudes?
Korvala?arska fs11 kirjoitti:Veljen kaveri jyrsimäs uutta peltoo.
Itellä on renkaan vaihos se ongelma, että renkaat on valkosia.traktorimies55 kirjoitti:Ois kiva jos joku tekis ohjeet miten vaihetaan trakun renkaat Fs13. Itellä onnistuu muuten, ei vispaa eikä mittää muutakaan vikaa. Mutta renkaat valkoiset mihin ne textuurit laitetaan?
Muuten, mutta ne kuvat ei näy.Pelaruzi kirjoitti:Se renkaan vaihto o täysin samallaista ku fs11.. Että tehkää niitte mukaa se.
Ei kuvia tartte jos on aivot.Matias98 kirjoitti:Muuten, mutta ne kuvat ei näy.Pelaruzi kirjoitti:Se renkaan vaihto o täysin samallaista ku fs11.. Että tehkää niitte mukaa se.
No hehheehee oli niin hauska juttu, että unohin nauraa.traktorimies55 kirjoitti:Ei kuvia tartte jos on aivot.Matias98 kirjoitti:Muuten, mutta ne kuvat ei näy.Pelaruzi kirjoitti:Se renkaan vaihto o täysin samallaista ku fs11.. Että tehkää niitte mukaa se.
Samankokosessa ja ikäsessä (T160) on 91l/min ja 196bar...Suomi mies kirjoitti:Niin eli valtrassa on isompi.RainBow_ kirjoitti:Paine 200bar ja tuotto 120l/min.Verkku kirjoitti:Ja vitut oo deutsis 200litraa hydr tuotto. Ja mitäny kaverin mk3 120 ja 230 ajanu monta kertaa ni vaihdekeppi iha liian kaukana. Mut polttoainetta ne vie ihan saatanasti. Se niitten 230 vie kultivoinnis 25l tunnis...
Mut se on lastutettu 280hv. Ja se 120 on lastutettu 200hv ja sekin vie sen 15l jo vakiona.
http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgrotronTTV1130.htm
Mitkä ne polut siel on??Pelaruzi kirjoitti:Ne textuurit on ihan sama mihin kansioon laittaa, kunhan pistää vaan polut oikein...
JepVerkku kirjoitti:Korvala?arska fs11 kirjoitti:Veljen kaveri jyrsimäs uutta peltoo.