Jostakin. En muista enää.Simppa kirjoitti:Mistä renkaat Jyri?Jyri kirjoitti:Tuommoonen pafka.
Ehkä tuossa kuvassa..mut pelissä ihan ok..Farmari344 kirjoitti:Tuo pressu näyttää jännältä.
Kiittää hänJuissiplayer kirjoitti:Juuperilla niin h#elvet!n komeita ediittejä!!
Näin!!Juissiplayer kirjoitti:Juuperilla niin h#elvet!n komeita ediittejä!!
Heheh ja kuka sitäkään päkkiä viittis latataKiisseLi kirjoitti:Juuperille ehotus: Tee iha Hel****'**isti ediitejä niin julkase kaikki packkina.
Kuka ei?juuperi kirjoitti:Heheh ja kuka sitäkään päkkiä viittis latataKiisseLi kirjoitti:Juuperille ehotus: Tee iha Hel****'**isti ediitejä niin julkase kaikki packkina.
Minä ainakin lataisin.juuperi kirjoitti:Heheh ja kuka sitäkään päkkiä viittis latataKiisseLi kirjoitti:Juuperille ehotus: Tee iha Hel****'**isti ediitejä niin julkase kaikki packkina.
Ja minä!Jerpan kirjoitti:Minä ainakin lataisin.juuperi kirjoitti:Heheh ja kuka sitäkään päkkiä viittis latataKiisseLi kirjoitti:Juuperille ehotus: Tee iha Hel****'**isti ediitejä niin julkase kaikki packkina.
![]() | Lataa tästä... |
Mitäs kaikkia tohon oot editoinu?
805, vaihoin tekstuurin ja piilotin etukuormaajan. Eipä sen kummempaa.MrJalli kirjoitti:Mitäs kaikkia tohon oot editoinu?
Onk toi se 805 ilman etukuormaajaa ja 805 tilalle pistetty 705 vai ookko pistäny sihen 2WD 705:seen isommat etupyörät?
Ilmeisesti siitä 805:sesta muokattu pakoputken perusteella.