Itellä, VAI Teillä?arska fs11 kirjoitti:Minkälaine juko? Ittellä 10.

Itellä, VAI Teillä?arska fs11 kirjoitti:Minkälaine juko? Ittellä 10.
Minä.traktorimies 66 kirjoitti:Ketkäs oli KoneAgriassa? Itse oli kaverin kanssa.
Oli kyllä komiaa jälkeä, ku kävin kattoo.Diesel Power kirjoitti:Mites se silleen?
Pitkästä aikaa tuli tehtyä 1:16 multivaa, nyt on lava taiteltu ja liimauksessa.Check rc-työkoneet, jos kuvia haluutta nähä, en vielä tänne jaksa laittaa.. Ehkä sitten kun lava on paikoillaan ja kiinni.
Ratin tangon se alakiinnityshomma tais hajota ku ajoin ulos enkä saanu enää käännettyä sitä mihinkään suuntaan ja sitte se vaan meni suoraa puuhun.Diesel Power kirjoitti:Mites se silleen?
Pitkästä aikaa tuli tehtyä 1:16 multivaa, nyt on lava taiteltu ja liimauksessa.Check rc-työkoneet, jos kuvia haluutta nähä, en vielä tänne jaksa laittaa.. Ehkä sitten kun lava on paikoillaan ja kiinni.
Ai tää vai?sutki kirjoitti:Juu tuli tänään tuolla Koneagrissa käytyä isän ja naapurin kanssa. Aika erikoisen näkönen se yks zetori sillä värityksellä.
Netistä löysin kuvanarska fs11 kirjoitti:Minkälaine juko? Ittellä 10.
Noh??Aecel kirjoitti:Mitä ikinä teettekin, muistaa käsijarru. Tulee muuten rumaa jälkeä.
Oli apetta tekemässä ja siitä jätin seoksen pyörimään ja kävelin kurkolle päin ja ku olin nousemassa hyttiin niin näin ku Viiu ja Sekot lähti lipumaan mäkeä alas.Ohtonen kirjoitti:Noh??Aecel kirjoitti:Mitä ikinä teettekin, muistaa käsijarru. Tulee muuten rumaa jälkeä.
Ens viikolla rahotus ja 6850 isännän nimiin.
Ee, mutta suuret haukut isännältä. Ajaa saman asian.Ohtonen kirjoitti:Onneks ei henkilö vahinkoja kuiteskaan tullu.
Äiteen enolle kävi noin mutta se sattu olee siinä traktorin eessä sillon ku se lähti liikkeelle...Aecel kirjoitti:Ee, mutta suuret haukut isännältä. Ajaa saman asian.Ohtonen kirjoitti:Onneks ei henkilö vahinkoja kuiteskaan tullu.