XarioN kirjoitti:No en ole ajantasalla, laitahan vaikka enskerralla kaikki voittajat näkyville niin ei tartte tällästä esitystä alottaa.

En mä ainakaa näitä kilpailuja koe mitenkää tärkeiksi. Luulis että täällä on muuallaki parantamisen varaa, foorumin päivityksestäki on puhuttu jo monta vuotta ja sullakaa ei näytä olevan aikaa vastata viesteihin.

Ja noita paitoja vois ihan myydä, ettei tartte mitää kilpailuja odotella.
Päivitys on työnalla ja sitä ei ole unohdettu mutta onko sekään pelastus näille mielipiteille?
Jatkossa lisäämme ehdon sääntöihin missä varaamme oikeuden julkaista etunimen kokonaan ja sukunimen ensimmäisen alkukirjaimen voittaneiden ilmoittamisen suhteen.
Aikasemmin emme ole näin tehneet koska olemme noudattaneet internetin hyvää etikettiä yksityisyyden suhteen mutta osa onkin ilmeisesti itse tuonut esille jos on voittanut jotain me emme. Jatkossa asia siis tulee muuttumaan.
Viestejä tahtoo tulla melko paljon kun kuukauteen kahteen tukkeutuu kokonaan tyhjennetty viestikansio.
T-paitojen myyntiä on harkittu jo vuonna 2010 mutta ajateltiin säilyttää idea "uniikkina" eli puhutaan aina painoerästä joka on rajoitettu.
Helpommin laitetaan paitoja palkinnoiksi mutta se tarvitsee idean ja jos sinulla on sellainen tai jollain muulla laittaa vaikka yksityisviestiä asiasta.
Eli kilpailussa osallistuneiden nimet luodaan yhteen tekstiedostoon joka siirretään sitten RANDOM.org palveluun missä generaattori arpoo sitten tulokset numerojärjestykseen ja numerojärjestyksen "etupäästä" otetaan voittajat. Tämä tehdään vain kerran ja lähes aina ulkopuolisen läsnäollessa.
Miksi kukaan haluaisi tässä asiassa huijata ketään?
Kuka siitä edes hyötyisi?
Olen ymmällään mistä tälläinen myrsky nyt nousi sinun osalta.
Toivottavasti voimme jatkaa yksityisviestillä jos koet sen oleelliseksi.