Tai sitten vaan tällä vaan huijataan ihmisiä :S
Kuvahan on varmasti itse pelintekiöiden loihtima koska lähde on battlefield offical blog.
Mitäs siinä pitää tehdä? O_oJuhon kirjoitti:Obilation gamemode pelattavissa tosin samassa SiegeOfDust mapissa....ei mulla muuta.
Hakea pommi ja viedä se vihollisten sellasille "asemille" ja tuhota. Näitä "asemia" on kummallakin tiimillä kolme kappaletta mapissa.TuiZk1 kirjoitti:Mitäs siinä pitää tehdä? O_oJuhon kirjoitti:Obilation gamemode pelattavissa tosin samassa SiegeOfDust mapissa....ei mulla muuta.
Laadussa ja FPS:ssässä ei ollut eroa Medium vs Ultra preset :/XarioN kirjoitti:Miten niin lukittu mediumeihin?
Ei tuu Premiumia mutta eka DLC eli China Rising.Iiro kirjoitti:Jossaki luki, että kun ennakko tilaa bf4, nii sen mukana tulis niiku "ilmane" prerium, että onkos tämä totta vai täyttä pa**aa?
On. Eroa tuohon kolmoseen on aika paljokin, vaikka jotkut toisin väittääki.xane kirjoitti:No onko tää ostamisen arvonen peli?
Kyllä mää ainakin jaksan tuota mediumia kattoapatski kirjoitti:Kannattaa ostaa jos kone jaksaa pyörittää high graffoilla sillä low ja medium graffat on nii huonoja,että sitä ei kauaan jaksa kattoa. Peli moottori on myös ihan erilainen kuin 3. Ite ainakin pidän.
Saa pyytää kaveriksi Petsku10.