
Sain puolet välyksesta katoo kun laitoin prikkoja ylävääntiön alle

Pikkupoikana ku ajoin isoisän 165:lla, niin koin kauhunhetkiä alamäessä ku ei ollu moottorijarrutusta. Myöhemmin paljastu, että ei ollu MultiPoweri päällä.hankkijamies kirjoitti:Ohan se juu ominaista,mutta mun käsittääkseni kun se o kunnossa niin sillon se o kun autolla ajais
Sain puolet välyksesta katoo kun laitoin prikkoja ylävääntiön alle
Mitä mää sanoin..Jyri kirjoitti:Tuos 165s on hirttäny mp päälle. On iha mukava alamäjissä.
Ne on vähä arvaamattomat, välillä toimii ja välillä ei. Kopin alla olevia liittimiä kun nitkuttelee niin useimmiten lokasuojien valot rupiaa pelaamaan. Kosketinpinnoissa on kans usein häikkää. Lokasuojan vilkkuvalon lasin kun otin irti niin maata ja hiekkaa umpio puoliksi täynnäAecel kirjoitti:Onko joku Fiikumies täältä joskus ollu mukana purkamassa tota Fiiqun itsetuhojärjestelmää (sähköjä) ?
Että minkälaine remontti olis tiedossa, ku alkaa mein Fiiqusta nuo sähköt sanoa ittensä irti, tänään tuli just menetettyä pitkät...
Meil aina ensimmäisenä toi kikka.fiat680 kirjoitti:Osta pullo wd-40 ja kaikkii liittimii sitä mitä löyvät.Siis näin aluks.
Tolle ainakin ilmottaa enemmän lumeneita. Ihan riittävän valotehon taitaa antaa.Verkku kirjoitti:Olisko tämmöset hyvät natikkaan vanhojen h3 tilalle?
http://www.ikh.fi/product.asp?sua=1&lan ... =300300838
Jommat kummat.
Työ vissiin teetteki niillä paljon töitä?Tele kirjoitti:Mihkä niitä työvaloja tarvii
Tuohon aikaa kun lopetettas ni 4 aikaa iltapäivällä vois mennä nukkumaan.lassukka kirjoitti:Näimpä, eipäs telen touhuissa haittaa vaikka illantullen pitää hommat lopettaa. Ei ainankaan mein talossa pimee lopeta töitä, ainakaa kaikkiaKuivapaskakärrissä sais olla valot ni ei tarviis lopettaa nii aikasee
Hienossa kunnossa Ford.Neliveto kirjoitti:Pari kuvaa testasin ottaa lumialla
Ei tos nii hirveest ollu kun joku 136 heppaa ja 8.1 litrane kone.Matias98 kirjoitti:Paljonkohan tussa on hv?
Mietin vain, ku siinä yhessä massikassaki on 170hv joka oli silloin farmari näyttelyssä. Tuossa on varmaan parisataa?
Ja se massikahan oli siis joku museovehe.
Mää tiiän missä olis tollasen jenkki Jortikan raato, tosin vissiin pienemmän. Ja noita V8 Massikoita on ainakin tällä seudulla useampi, lähin 10 kilsan pääs. Mulla pitääs olla jossain kuvakin, kun Ford 8600, MF 1150, MF 1155 ja Versatile 935 on vierekkäin paikallisessa raktoritapahtumassa.Meikäläine kirjoitti:Ei tos nii hirveest ollu kun joku 136 heppaa ja 8.1 litrane kone.Matias98 kirjoitti:Paljonkohan tussa on hv?
Mietin vain, ku siinä yhessä massikassaki on 170hv joka oli silloin farmari näyttelyssä. Tuossa on varmaan parisataa?
Ja se massikahan oli siis joku museovehe.![]()
Voimaahan tost saa keposee sen 200 heppaa.
E. Tarkottakoha sitä kanadalaist v8 massikkaa malliltaa 1155.
MF 1150 on Ilmajoelta, tuotu 2000-luvun puolessä välissä Amerikasta. Kurikassa on muuten ainakin ollut aito Suomi kone 1155.Neliveto kirjoitti:Farmarissa näytillä ollut 1150 V8 MF ja se Massikan ruohonleikkuri on sukulaisten koneita tästä lähistöltä.