Se karkuun lähtö on yhtätyhjän kanssa, jos kilpi on näkyvissä.. Kilpee jos ei näkyvissä oo, ni sit tommosessa tilanteessa kannattas karkuun lähtöä harkita, jos tietäs läheltä jonkun mettä polun/tien, jonne ne poliisit ei autolla/mp:llä pääsis. Mut elkää koittakee ees lähtee karkuun, jäätte kuitenkin kiinni.Terzi kirjoitti:En tiiä muista, mutta kyllä ite lähtisin karkuun siinä vaiheessa, ku alla ois viritetty(Esim. Mun manki) menopeli ja ei ois korttia. (Ainut vaa, että jos ois kilvet paikallaan, ni sitte saattasin pysähtyä.)
No itehän oon niin bad ass gangsteri että oli teekkarilla 40km pääs tekees rehua iliman korttia toissa kesänä.Verkku kirjoitti:Ite kyllä en ees ilman korttia 2km kauemmaks kotoo.
Halapoja oli, 15W?maatila kirjoitti:Käytii isännän kans ylivieskan kärkkäisellä ja katottii ledtyövaloja. Tuumailtii ,että paljo kalliimpia mitä oulun motonetis. Lähettii elektroniikka osastoa kohti ja tuli vastaa alennus kori jossa myytiin lähes 30€ ledtyövaloja 9€ kappale hintaan.Niitä sitte otettii 8 kipaletta ,joka raktorii saahaan johonki kohalle vaihettua ledit
No jos et oo huomannu ettei se oo kiinostunu susta tai ollu sun kans missää tekemisissä ni turha yrittää edes.. Mutta kai ihan sanomalla että "Arvaappa mitä, oon vähän ihastanu suhun" tms.Farmari99 kirjoitti:Miten kertosin yhelle meijän luokan tytölle että oon ihastunu siihen?
Meet vaan ja pamautat et I like U, ja kahto miten reagoi.Farmari99 kirjoitti:Miten kertosin yhelle meijän luokan tytölle että oon ihastunu siihen?
Ovelasti Turhapuro-tyyliin.Farmari99 kirjoitti:Miten kertosin yhelle meijän luokan tytölle että oon ihastunu siihen?
Kerro sit et tuliko kämmentä poskeen, vai kenties jotain muuta.Farmari99 kirjoitti:Kiitokisa vinkeistä, täytyy koittaa.
Juu.Diesel Power kirjoitti:Kerro sit et tuliko kämmentä poskeen, vai kenties jotain muuta.Farmari99 kirjoitti:Kiitokisa vinkeistä, täytyy koittaa.