Kele! Jätkä käyttää mun vantten tekstuuria ja kolmionki tekstuuri oli mun! EIKÄ* MITÄÄN MAININTAAValtraN111 kirjoitti:Kävi tommonen 905:nen koeajos
Eikä se nyt ihan vakio ollu![]()
No vi*ttu pitääkö mainita, jos jakoon ei meinaa laittaa??? Ja mikä kolmio?... ei tuossa mitään kolmiota kiinni oo.Traktori_Mies kirjoitti:Kele! Jätkä käyttää mun vantten tekstuuria ja kolmionki tekstuuri oli mun! EIKÄ* MITÄÄN MAININTAAValtraN111 kirjoitti:Kävi tommonen 905:nen koeajos
kiitos tästä tiedosta. mietinkin että mistä ne löytyy.Traktori_Mies kirjoitti:Kele! Jätkä käyttää mun vantten tekstuuria ja kolmionki tekstuuri oli mun! EIKÄ* MITÄÄN MAININTAAValtraN111 kirjoitti:Kävi tommonen 905:nen koeajos
No anteeksi... Otin kuvan pois ja otan 8150 pois jaostaTraktori_Mies kirjoitti:No tuossa 8150:pis oli mun kolmion tekstuuri, ja tuos ysinollavitoses on aiva selvästi meiän ysinollavitosen vanteista tekstuurit! Ja on kuule HELEVETIN TARKKAA!!!!
En jaksa.... Eiköhän sen oo kaikki ladannu, jokka sen haluaa.Traktori_Mies kirjoitti:No ei sun ny aiva niin tartte tehä mutta kyllä ois kiva ku ei käyttäs noita muitten tekstuureja kolmion tekstuuri on meidän 8550:pin kolmiosta yms.
Ja MITÄ ME OLLAAN JUTELTU NÄISTÄ MODERAATTOREIDEN ESIMERKISTÄ!!??? Sinä siinä kiruat niinku pahainen pikkukakara jolta vietiin tikkari ja pleikkariTraktori_Mies kirjoitti:No tuossa 8150:pis oli mun kolmion tekstuuri, ja tuos ysinollavitoses on aiva selvästi meiän ysinollavitosen vanteista tekstuurit! Ja on kuule HELEVETIN TARKKAA!!!!
Mitäs tuota väliä sillä kolmiolla on kun sehän on aina samanlainen, niin onko sillä sitten väliä onko se tekstuuri jostain muusta kolmiosta??Traktori_Mies kirjoitti:No ei sun ny aiva niin tartte tehä mutta kyllä ois kiva ku ei käyttäs noita muitten tekstuureja kolmion tekstuuri on meidän 8550:pin kolmiosta yms.
No vaikken mode olekkaan, niin tämän voi unohtaa, koska en pistä tuota 905:sta jakoon ja se 8150 on poistettu.Simulation kirjoitti:Ja MITÄ ME OLLAAN JUTELTU NÄISTÄ MODERAATTOREIDEN ESIMERKISTÄ!!??? Sinä siinä kiruat niinku pahainen pikkukakara jolta vietiin tikkari ja pleikkariTraktori_Mies kirjoitti:No tuossa 8150:pis oli mun kolmion tekstuuri, ja tuos ysinollavitoses on aiva selvästi meiän ysinollavitosen vanteista tekstuurit! Ja on kuule HELEVETIN TARKKAA!!!!
Olen juuri tekemässä siitä omaa versiota...ValtraN111 kirjoitti:No vaikken mode olekkaan, niin tämän voi unohtaa, koska en pistä tuota 905:sta jakoon ja se 8150 on poistettu.Simulation kirjoitti:Ja MITÄ ME OLLAAN JUTELTU NÄISTÄ MODERAATTOREIDEN ESIMERKISTÄ!!??? Sinä siinä kiruat niinku pahainen pikkukakara jolta vietiin tikkari ja pleikkariTraktori_Mies kirjoitti:No tuossa 8150:pis oli mun kolmion tekstuuri, ja tuos ysinollavitoses on aiva selvästi meiän ysinollavitosen vanteista tekstuurit! Ja on kuule HELEVETIN TARKKAA!!!!
Eli: OT:n loppu.
Hienoja kuviaAzceli kirjoitti:Hienot kuvat Valtra6550!
Tuli tämmönen satama tekastua mappiin..![]()
Sit kävin hakee kotoo vähä viljaa.
Kommenttia mapista!