Kiitos pelaajille!

Jus samaa oon mietiskellyValtra6550 kirjoitti:on vaan aika tyhmää ku tänne on rekistöröityny noin paljon porukkaa mutta ne ei kirjottele yhtään mitään vaikka oon huomannu et täällä on melkeen koko ajan joku paikalla,Nyt on pistettävä eloa vähän tänne muuten koko paikka kuolee kokonaan![]()
![]()
![]()
Tää paikka on jo aika kuollut. "_"Valtra6550 kirjoitti:on vaan aika tyhmää ku tänne on rekistöröityny noin paljon porukkaa mutta ne ei kirjottele yhtään mitään vaikka oon huomannu et täällä on melkeen koko ajan joku paikalla,Nyt on pistettävä eloa vähän tänne muuten koko paikka kuolee kokonaan![]()
![]()
![]()
Joo, ennen tuli PP:n foorumille parhaina päivinä useita sivuja siihen Farmer-Simulator topicciin, nyt tulee ehkä 1 viesti päivässä sinne.mattimies kirjoitti:No,nyt on käviöiden määrä noussut. Ja paljon. Ollaan kivasti saatu Peliplaneetta kuolemaan. XD
Jep. Itekkin kävin siel ennen, mut löysin sieltä linkin tänne ja nyt sit käyn aina täälläMotokuski kirjoitti:Joo, ennen tuli PP:n foorumille parhaina päivinä useita sivuja siihen Farmer-Simulator topicciin, nyt tulee ehkä 1 viesti päivässä sinne.mattimies kirjoitti:No,nyt on käviöiden määrä noussut. Ja paljon. Ollaan kivasti saatu Peliplaneetta kuolemaan. XD
Sama mut ei o tullu kirjotettu mitääJolkkonen kirjoitti: Jep. Itekkin kävin siel ennen, mut löysin sieltä linkin tänne ja nyt sit käyn aina täällä