Koska siinä on patchi valmiinaHaasa90 kirjoitti:Haasa90 kirjoitti:Bälä bälä bää ja miksi Pathci sanoo ettei peliä ole vielä asennettu![]()
Game.exe ongelma
-
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Game.exe ongelma
-
Pistäppäs sinun koneen tiedot, alkaa nyt vaikuttaan siltä että tehot ei riitä...
Prossu: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Professor 6400+ 3.22GHzTimzze kirjoitti:Pistäppäs sinun koneen tiedot, alkaa nyt vaikuttaan siltä että tehot ei riitä...
Ram: 3Gt Näyttis: NVIDA GeForce 8500Gt Emo: Asus M2N-SLI Kovo: joku 400-500 Gt Käyttiis:Windows 7 Home Premium
Koitin peliä tossa Äsken ja tuli taas ikkuna jossa kerrottiin että game.exe lakkasi toimimasta
Niin määkin oon kuvitellut tosin prossu ja näyttis tarttis jo päivitystä ja ehkäpä se neljäs giga ram:miaTimzze kirjoitti:Kyllähä noilla pitäs pyöriä
-
Ei se rami nyt kovin tärkee oo, 3Gt pärjää just hyvinHaasa90 kirjoitti:Niin määkin oon kuvitellut tosin prossu ja näyttis tarttis jo päivitystä ja ehkäpä se neljäs giga ram:miaTimzze kirjoitti:Kyllähä noilla pitäs pyöriä
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Vaikkei modeja olisi montaa, niin niissä voi silti olla sellainen joka aiheuttaa virheen. Kannattaa vaikka siirtää jonnekin muualle siksi aikaa kun testaat. Muistaakseni vaikka pelin asentaa uusiks, niin silti ei modit häviä. Tuleeko virhe aina jossain tietyssä samassa tilanteessa, vai randomisti?
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
-
Sielä farming simulatorin kansiossa pitäs olla semmonenko ´´Log´´ nii katteleppa sitä ja kato mikä heittää erroria
Toimiiko peli silleen edes jos asennat sen, etkä pistä mitään modeja siihen?

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Mr-Wedenoja
- Kielet: Sujuvasti Suomi ja Englanti, Osittain Ruotsi, Japani ja Saksa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
sää otat väärän patchin kokeile sitä toista itellä sama juttu oli piti ottaa cd version patchi vaikka oli ladattu
|Maximus VII Hero|4770K@4,3Ghz 1.308v|2x R9 290 DCUII |2x4Gb HyperX Fury|HX850|Arc Midi R2|2x2Tb|120Gb hyperX 3K|Win 8.1 Pro|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
Tarkotatko kun mulla on itella se cd versio niin pitäis ladatta se ladattavan version patchi vaiWedenoja kirjoitti:sää otat väärän patchin kokeile sitä toista itellä sama juttu oli piti ottaa cd version patchi vaikka oli ladattu

koitin taas äsken peliä ihan normi mapilla ja ilman modeja ja toimi se vissiin vajaat 5min niinku ennenkin tällä kertaa tuli sellanen virhe ilmoitus ikkna jonka otsikko oli Platform exception ja ite viesti oli että Unexpected system exception ocured eli meinaako toi jotain että käyttis on väärä yms. vai mitä vi**ua se meinaa
niin ja toi vika tulee yleensä kun on pelannut noin 5min ja ei oo väliä mitä tekee
niin ja toi vika tulee yleensä kun on pelannut noin 5min ja ei oo väliä mitä tekee
- Ännä
- Moderaattori
Ootko ottanu mods-kansion työpöydälle ja koittanu sitte pelata???

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
en mutta voin koittaa sitäkinValtraN111 kirjoitti:Ootko ottanu mods-kansion työpöydälle ja koittanu sitte pelata???
-
Pikkusen googlettelun jälkeen näyttää siltä ettet ole ainut joka painii saman ongelman kanssa. Ratkaisua kyllä ei tunnu löytyvän. Osa jo epäilee rikkinäisiä muistejakin, myös grafiikkasetusten säätely voi auttaa, vaikka peli pyörisikin sujuvasti parhailla asetuksilla.
voisko olla ihan käyttiksessä vika kun mulla on win7akiky kirjoitti:Pikkusen googlettelun jälkeen näyttää siltä ettet ole ainut joka painii saman ongelman kanssa. Ratkaisua kyllä ei tunnu löytyvän. Osa jo epäilee rikkinäisiä muistejakin, myös grafiikkasetusten säätely voi auttaa, vaikka peli pyörisikin sujuvasti parhailla asetuksilla.
-
Siltähän se nyt vähän alkaa tuntua. Jos kerran xp:llä toimi ja seiskalla ei. Sielä pikakuvakkeen jostain oikea nappi -> ominaisuudet mestasta saa vissiin muutettua sen sellaseks että sitä voi suorittaa adminin oikeuksilla. Sitäkin kannattaa kokeilla, kun alkaa olla kaikki muut keinot hiljolleen käytetty. :/Haasa90 kirjoitti:voisko olla ihan käyttiksessä vika kun mulla on win7
- Ännä
- Moderaattori
No tyhjää nyt ihmeesHaasa90 kirjoitti:en mutta voin koittaa sitäkinValtraN111 kirjoitti:Ootko ottanu mods-kansion työpöydälle ja koittanu sitte pelata???

Koitettu ei auttanut sekään, eikä se että oli mods kansio työpöydällä (tyhjänä) on se vähä tuskaista pelata 5min kerrallaakiky kirjoitti:Siltähän se nyt vähän alkaa tuntua. Jos kerran xp:llä toimi ja seiskalla ei. Sielä pikakuvakkeen jostain oikea nappi -> ominaisuudet mestasta saa vissiin muutettua sen sellaseks että sitä voi suorittaa adminin oikeuksilla. Sitäkin kannattaa kokeilla, kun alkaa olla kaikki muut keinot hiljolleen käytetty. :/Haasa90 kirjoitti:voisko olla ihan käyttiksessä vika kun mulla on win7

- Ännä
- Moderaattori
Sama hommaRainBow kirjoitti:Itellä on saiska ja Hyvin pelittää

no mulla ei ainaskaan näy toimivan, lisää vinkkejä otetaan vastaan jos sellaisia jollakulla vaan onValtraN111 kirjoitti:Sama hommaRainBow kirjoitti:Itellä on saiska ja Hyvin pelittää
-
Ainakin allekirjoittaneen kippo alkaa olla aika tyhjä. Ehkä jotain sellaista uninstalleria vois viä koittaa käyttää joka poistaa sen ohjelman täydellisesti, myös rekisteristä kaikki tiedot. Eipä nyt kyllä tule mieleen yhtään ohjelman nimeä, varsinkaan ilmaista.Haasa90 kirjoitti:no mulla ei ainaskaan näy toimivan, lisää vinkkejä otetaan vastaan jos sellaisia jollakulla vaan onValtraN111 kirjoitti:Sama homma :shock:RainBow kirjoitti:Itellä on saiska ja Hyvin pelittää :roll:
-
Jos et kerennyt huomaamaan, niin tähän ketjuun ehdotettiin ratkaisuksi tota pelin nopeuttamista tehokoneilla kikkaa:
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=65&t=2396
ei toiminut tuokaan tai siis ainakaan ei poistanut ongelmaaakiky kirjoitti:Jos et kerennyt huomaamaan, niin tähän ketjuun ehdotettiin ratkaisuksi tota pelin nopeuttamista tehokoneilla kikkaa: