http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... ead#unread
Tostahan käy ilmi kaikki oleellinen koneista lähtienVentti kirjoitti:Ottakaa tästä mallia, miten kuuluu tehdä FS-13 moninpeli topiicci.![]()
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... ead#unread
Ei suurin osa käyttäjistä kirjautuessaan tienny kaikkea. Mut joo suurinosa käyttäjistä on siinä 15-8v välillä mutta ei se mitään merkkaa vaan että osaa käyttäytyäja säännöt yms..Tuppurainen kirjoitti:Varmaa joku 8-vuotias, kun ei osaa edes kirjoittaa, kun luulee, että joku pystyy lukemaan hänen ajatuksiaan
Samsunk muovipas*@ laatua....Osta Nokia Lumia 620 ProtectedJuissiplayer kirjoitti:S@@tanan Xcover hajos taas!![]()
NOKIA on menneen talven LUMIA...McNoitti kirjoitti:Samsunk muovipas*@ laatua....Osta Nokia Lumia 620 ProtectedJuissiplayer kirjoitti:S@@tanan Xcover hajos taas!![]()
Myönnän kyllä itsekkin että on jäänyt auttamattomasti jälkeen, mutta heinäkuusta lähtien lumia 900 ollut, eikä mitään moitteita, ei mitään.Tuppurainen kirjoitti:NOKIA on menneen talven LUMIA...McNoitti kirjoitti:Samsunk muovipas*@ laatua....Osta Nokia Lumia 620 ProtectedJuissiplayer kirjoitti:S@@tanan Xcover hajos taas!![]()
Täyttä paskaa puhutta.McNoitti kirjoitti:Samsunk muovipas*@ laatua....Osta Nokia Lumia 620 ProtectedJuissiplayer kirjoitti:S@@tanan Xcover hajos taas!![]()
Mulla kolmas eri merkkinen kapula, Nokialta ei tullut kunnollista puhelinta, joka olisi halpa, jonka takia ostin "se ensimmäinen kosketusnäyttönen samsunki" GT-S5230, joka oli 6kk:n käytön jälkeen niin paska, että värinä-toiminto eitoiminut, ja takalevy ei pysynyt mukana kuin vain pikaliimalla. Kun ostin heinäkuussa uuden Sony Xperia Go ST27i:n, olen edelleen tyytyväinen valintaani, ja tulen olemaan sen takuun loppuun.McNoitti kirjoitti: Myönnän kyllä itsekkin että on jäänyt auttamattomasti jälkeen, mutta heinäkuusta lähtien lumia 900 ollut, eikä mitään moitteita, ei mitään.
Tämä viesti on kirjoitettu Nokia Lumia 900-puhelimesta
Itellä ei oo aikaa vaihtaa ja sitä ei todellakaan oltu huomioitu hinnassa. Ja kyllä mää ny tommoset tiiän jos olis aikaa nii ei se olis ollu ongelma ,vaan ku ei oo liikkeesee pitäs mennä vaihdattaan. Mieluummin etin kerralla hyvän ettei mitää isompaa heti tarvis alkaa laittaan tämän hetkises autos ei oo ku eteen vaihtaa jarrulevyt. Kyllä se tuulilasiki vaa maksaa paljo ku aattelee ettei oo tuloja ku ei saa ees työttömyys korvausta ku oon aikuisopiskelia. Pitäs löytää diisseli sedani mieluiten se w124 mersu isäntä sentää maksaa palkaksi mun auton verot ja vakkuutukset ku oon kotona harjottelus. Ja on mulla jonku verra autoon laittaa välirahaa voin enintää maksaa 1000-2000€ pittää jättää se 15000€ tulevaa elämää varten.Killerhangar kirjoitti:Tuulilasin vaihto nyt ei kauheen iso homma ole ja monesti se näkyy kauppahinnassakin...
Kannattaa kiertää tuo pulju kaukaa. Kusettavat seuraavan katsastuksen ajankohtaa jne... Velipuoli osti 190 mersun tuolta ja koeajoivat, niin takajousissa ei ollu mitään vikaa, sit ku lähtivät ajeleen kotia päin Mersulla, niin matkalla takatenkaat rupes monttuissa kokoajan raapimaan kaaria vasten. Velipuolella on kokemusta tosta puljusta.maatila kirjoitti:Itellä ei oo aikaa vaihtaa ja sitä ei todellakaan oltu huomioitu hinnassa. Ja kyllä mää ny tommoset tiiän jos olis aikaa nii ei se olis ollu ongelma ,vaan ku ei oo liikkeesee pitäs mennä vaihdattaan. Mieluummin etin kerralla hyvän ettei mitää isompaa heti tarvis alkaa laittaan tämän hetkises autos ei oo ku eteen vaihtaa jarrulevyt. Kyllä se tuulilasiki vaa maksaa paljo ku aattelee ettei oo tuloja ku ei saa ees työttömyys korvausta ku oon aikuisopiskelia. Pitäs löytää diisseli sedani mieluiten se w124 mersu isäntä sentää maksaa palkaksi mun auton verot ja vakkuutukset ku oon kotona harjottelus. Ja on mulla jonku verra autoon laittaa välirahaa voin enintää maksaa 1000-2000€ pittää jättää se 15000€ tulevaa elämää varten.Killerhangar kirjoitti:Tuulilasin vaihto nyt ei kauheen iso homma ole ja monesti se näkyy kauppahinnassakin...
Tossa se mersu oli siinä koitettu alkavia ruosteita paikata vaa taidottomuus näkyi hirveen näkösissä paikka maalauksissa.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/250/5791385
Mää oon yhe kerra ostanu tuolta jounilta auton -94 primera 350€ ostin. Peltoautoksi oli tarkotus laittaa vaa ee mää kunnostin sen ja katastin siinä ei ollu ku ruostevaurioita, jarruissa pientä heikkoutta ja olkapääntukilaakeri. Sitte se meni vaihtokaupalla samalle pihalle mutta erimyyjälle joka hyvitti siitä 600€ ja tuossa pösössä ei oo ollu vielä mitään vikaa mun omistuksen aikana. Ainaki ne ruonalan pojat oli asiallisia tuosta jounista en nii tiiä ku en tunne. En mää enää pulkkilasta taida ostaa kaikki autot nyttenki oli siellä iha romuja.Töötti_miäs kirjoitti: Kannattaa kiertää tuo pulju kaukaa. Kusettavat seuraavan katsastuksen ajankohtaa jne... Velipuoli osti 190 mersun tuolta ja koeajoivat, niin takajousissa ei ollu mitään vikaa, sit ku lähtivät ajeleen kotia päin Mersulla, niin matkalla takatenkaat rupes monttuissa kokoajan raapimaan kaaria vasten. Velipuolella on kokemusta tosta puljusta.