Se on vemppu berettaHaavisto kirjoitti:Mikä pistooli TM:n kuvassa? Entä Asd_ onko toi pelkkä Beretta vai Beretta M9 tai jotain sinnepäin?

Se on vemppu berettaHaavisto kirjoitti:Mikä pistooli TM:n kuvassa? Entä Asd_ onko toi pelkkä Beretta vai Beretta M9 tai jotain sinnepäin?
Tuo juuriTraktori_Mies kirjoitti:Se on UHC P228Tai ainaki P228 lukee lippaaas
Kyllä tullee vanhat ajat mieleenTumpe kirjoitti: AK74
Tärähti vähän
K. Minä tulloonHaavisto kirjoitti:Asd_ tule neljältä meseenois asiata
En vielä ja hoppia vähä huomen softaa ;D wuuhuu... mahtavaaCity^ kirjoitti:Hieno puna piste! Ootko jo säätäny punapisteen kohalleen?
Luulen että on... Toivottavasti ei sada.nassi123 kirjoitti:jees huomen matsii ja katotaa onko ppteestä appuu
jep muuten heitän henkeni_Asd kirjoitti:Luulen että on... Toivottavasti ei sada.nassi123 kirjoitti:jees huomen matsii ja katotaa onko ppteestä appuu
pp:stä on muute paljon apua! Ainaki minun mielestä.nassi123 kirjoitti:jees huomen matsii ja katotaa onko ppteestä appuu
Mitäs aseita sul on??..City^ kirjoitti:pp:stä on muute paljon apua! Ainaki minun mielestä.nassi123 kirjoitti:jees huomen matsii ja katotaa onko ppteestä appuu
Ei oo ennää mittään mut oli maruin m4a1 ja ostan ehkä täks kesäks uuen._Asd kirjoitti:Mitäs aseita sul on??..City^ kirjoitti:pp:stä on muute paljon apua! Ainaki minun mielestä.nassi123 kirjoitti:jees huomen matsii ja katotaa onko ppteestä appuu
Mä ostan siihen tälläsen ------>Junski kirjoitti:_Asd. Kranaatinheitin vielä tuohon etu kahvaan nii a'vot!
Joo kiinteet on huonoja liuku se pittöö ollWedenoja kirjoitti:_Asd
samalainen olkatuki ku mun haulikossa (kuulari seki)
Tokyo Marui, Ja onkos kuinka halpoja ranuutteja?? ;DCity^ kirjoitti:Askartelu kulmassa myyään maruin merkkisiä asseita.ja kranaatteja.