http://uploaded.to/file/vegocl
Voisko tän rattorin kuormaajan (ku se toimii) istuttaa mb tracin päälle? tai voisko tästä tehä kourakuormaajan?
Aaa no soriMB Trac kirjoitti:No voi on tuo MB Trac, mutta se tekijä on nimennyt sen vain farmtrac:si, googlettakaa esim. MB Trac 800, 900 tai 1000!
oo sinäki kuule hilijaapekkapouta kirjoitti:Mitäs vittuu sä vittuilet sille ilman syytä? Ihan ku ei sais pyytää kouraa jos kerra nosturi toimii ja täs pojille hyvä idea: Tehkää kaivurin runko, ei nosturia ja sitte laitatte tän farmtracin nosturin siihe.
asiapuhettamitnesi kirjoitti:ja sää kohta saat kans lähöt jos vielä kannustat tota vitun samppea....kuka nyt osaa ees kouran viel tehä joka toimis? tehkää itte ja lopettakaa tuo ruinaaminen ja iniseminen!
tosiasiaa!!! hah ja muuten kyllä inisetpekkapouta kirjoitti:En inise, ettekö kestä tosi asiaa?
EI HEMMETTI OLE SAMAT IPT KATOPPA TARKKAAN! ääh hemmetti täs totuus: oon se perhanan luuseri valtra6250 ku perkele ku sammpe sai mut meses käänneltyy sillee et aloin vittuilee se sai vaan mut käänneltyy sellaseks... sitte se teki kyl tän tunnuksen ja sitte se tiia.oksman2 juttu nii sammppe nii se kyl enemmän hölmöi juttui laittoi en mä paljoo laittanu silläkää tunnuksel et perkele antakaa vaan bannia jos kiinnostaa hemmetti. hitto soikoo oon jo yrittäny saada tyyppejä tänne siirtyy peliplaneetas mut ei enää viitti sinne mennä mainostaa jos saan bannia et joo antakaa jos haluutte perhana! sammppe on tähä suurin osana syyllinen.mitnesi kirjoitti:no kuitenki sammpen nikillä on kirjoteltu samasta ip:stä...ja siinä ei oo mitään tuhmaa kattella ip:itä