Oli välttämätöntä laittaa äärivalot paikoilleen kun katto oli alhaalla, tuonne niitä ei olisi muuten vääntänyt millään vaikka katon olisikin nostanut huolto-asentoonJartsu kirjoitti:Ja minä, mutta se ei ihan aina vaan todeudu.Verkku kirjoitti:Samaa mieltä olen itekki.sutki kirjoitti:Eikös se johtojen vetämisestä pidä valojen laitto alottaa? Näin ainakin itse tullut toimittua.
Kunnostus projektit
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Kunnostus projektit

-
Jyri
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Pitäs olla joo, mutta failattiin se. Ja mitä iloa siitä kopin sisä puolella olis? Tällä hetkellä 165s seisonnassa ainakin 2vk. 

Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
- sutki
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Noille ledityövaloille riittää mun mielestä se kun pistää vain alkuperästen työvalojen johot kiinni niin maailma kirkastuu.Neliveto kirjoitti:Mitäs se haittaa vaikka työvalot ovatkin jo paikallaan? Noille neljälle pikkutuikulle olen johdot vetänyt kun ei tartte sulakkeiden kanssa pelleillä. Kytkimet on vielä hommaamatta. Sulakerasioissa pitäis olla joitain paikkoja vapaana mutta laitan välikattoon kolmannen rasian katolle tulevia sähkövempeleitä varten.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Aika heikossa hapessa olivat ne johdot, eikä yleismittarilla mitattuna tullut yläkertaan jännitettäkään.. Parhaaksi ratkaisuksi näen kokonaan uusien johtojen vetämisen.sutki kirjoitti:Noille ledityövaloille riittää mun mielestä se kun pistää vain alkuperästen työvalojen johot kiinni niin maailma kirkastuu.Neliveto kirjoitti:Mitäs se haittaa vaikka työvalot ovatkin jo paikallaan? Noille neljälle pikkutuikulle olen johdot vetänyt kun ei tartte sulakkeiden kanssa pelleillä. Kytkimet on vielä hommaamatta. Sulakerasioissa pitäis olla joitain paikkoja vapaana mutta laitan välikattoon kolmannen rasian katolle tulevia sähkövempeleitä varten.
Ootkos fiksaillu 6610:ppiä ku silloin toimitit että meinasit maalata sitä?

- sutki
- Moderaattori
Ei oo kerinny, jos nyt ees kerkeis putsata sen sisältä ja ulkoa ennen talvea.Neliveto kirjoitti:Aika heikossa hapessa olivat ne johdot, eikä yleismittarilla mitattuna tullut yläkertaan jännitettäkään.. Parhaaksi ratkaisuksi näen kokonaan uusien johtojen vetämisen.sutki kirjoitti:Noille ledityövaloille riittää mun mielestä se kun pistää vain alkuperästen työvalojen johot kiinni niin maailma kirkastuu.Neliveto kirjoitti:Mitäs se haittaa vaikka työvalot ovatkin jo paikallaan? Noille neljälle pikkutuikulle olen johdot vetänyt kun ei tartte sulakkeiden kanssa pelleillä. Kytkimet on vielä hommaamatta. Sulakerasioissa pitäis olla joitain paikkoja vapaana mutta laitan välikattoon kolmannen rasian katolle tulevia sähkövempeleitä varten.
Ootkos fiksaillu 6610:ppiä ku silloin toimitit että meinasit maalata sitä?

-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tänää vielä lattia ja viimeistelyt.

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
hankkijamies
- Kielet: Suomi,Ruotti ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Hankkijamies
No ohan se ohjaamon näkönen 

By:Valmet755
"Ei työllä, ei taidolla, ei tuskalla, ei järjellä vaan tuurilla!"
Massey-Ferguson 575 ,A4.236, 66/2000 rmp.DIN, Nm 255/1250, 8+2, 31kmh
#Kiljupönttö
- Maatila
- Moderaattori
Paalikärryn kunnostusta runko maalattu ja nyt vanteet sitte. Pittää ottaa kuva kun projekti etennee.
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Pitääkö moottorin kyljen maalaamisessa olla jotain kuumankestomaalia vai voiko sen maalata ihan normi metallimaalilla?
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Normi maalilla maalasin vaikka lohko onkin aika kuuma. Luulis sen valuraudassa pysyvän kiinni mutta jos pakosarjan maalaa niin maali irtoaa varmasti. Samoilla maaleilla IKH:n miehet maalaa kunnostamiaan puolimoottoreita ja sylinterikansia kun kysyin niiltä asiasta.Traktorimies_ kirjoitti:Pitääkö moottorin kyljen maalaamisessa olla jotain kuumankestomaalia vai voiko sen maalata ihan normi metallimaalilla?

- Traktorimies_
Okei, vois varmaan sitte maalata omanki foortin konetta..Neliveto kirjoitti:Normi maalilla maalasin vaikka lohko onkin aika kuuma. Luulis sen valuraudassa pysyvän kiinni mutta jos pakosarjan maalaa niin maali irtoaa varmasti. Samoilla maaleilla IKH:n miehet maalaa kunnostamiaan puolimoottoreita ja sylinterikansia kun kysyin niiltä asiasta.Traktorimies_ kirjoitti:Pitääkö moottorin kyljen maalaamisessa olla jotain kuumankestomaalia vai voiko sen maalata ihan normi metallimaalilla?
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Maalaa vaan moottorikin niin kohenee ulkonäkö entisestäänTraktorimies_ kirjoitti:Okei, vois varmaan sitte maalata omanki foortin konetta..Neliveto kirjoitti:Normi maalilla maalasin vaikka lohko onkin aika kuuma. Luulis sen valuraudassa pysyvän kiinni mutta jos pakosarjan maalaa niin maali irtoaa varmasti. Samoilla maaleilla IKH:n miehet maalaa kunnostamiaan puolimoottoreita ja sylinterikansia kun kysyin niiltä asiasta.Traktorimies_ kirjoitti:Pitääkö moottorin kyljen maalaamisessa olla jotain kuumankestomaalia vai voiko sen maalata ihan normi metallimaalilla?Tulee muuten nätti tosta sun foordista!

- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Normi miranoolikin pysyy parammin mopon pakoputkessa kuin lämpömaali, ja on se meillä pysyny moottoreissakin. Eräästä veskeestä on tullut mitattua yli 150 asteen lukemia ja vielä on maalit pysyny.Traktorimies_ kirjoitti:Pitääkö moottorin kyljen maalaamisessa olla jotain kuumankestomaalia vai voiko sen maalata ihan normi metallimaalilla?
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
Kerroppas mistä taavetin punasta miranolia?urakkamies kirjoitti:Normi miranoolikin pysyy parammin mopon pakoputkessa kuin lämpömaali, ja on se meillä pysyny moottoreissakin. Eräästä veskeestä on tullut mitattua yli 150 asteen lukemia ja vielä on maalit pysyny.Traktorimies_ kirjoitti:Pitääkö moottorin kyljen maalaamisessa olla jotain kuumankestomaalia vai voiko sen maalata ihan normi metallimaalilla?
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Meet mallipalan kanssa käymässä lähimmässä liikkeessä joka sävyttää maaleja. Minihin käytiin viimmeksi hakemassa maalia, kun ei viitti oikealla automaalilla maalata konetilan eikä pohjan osia, ku se on vähä kallista.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Projekti askeleen lähempänä määränpäätä...vielä on kuitenkin paljon tehtävää 

- Traktorimies_
On kyllä h*lvetin nätti! 
- sutki
- Moderaattori
Takalokarit vielä kun maalaat niin alkaa oleen jo siisti, hytille varmaan riittää kunnon pesu ja vahaus? Uusiahan nää kunnostettavat ei ole niin vähä käytön jälkeä saa ollakkin mun mielestä.

- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Varmaan menee lokarien maalaus ens kevään puolelle. Hytti saa myös silloin maalin pintaan. Etulokarit ja lisäpitkät kun vielä lyö kiinni niin alkaa olemaan paketti kasassa. Keulaan on tulossa kiinasta hieman erikoisempi Fordin merkki 

-
Antti97
- Kielet: Suomea, vähä Englantia ja Ruotsia.
h**lvetin komee foorti 
- Traktorimies_
Vanteidenkaan maalaus ei vissiin olisi huono idea?Neliveto kirjoitti:Varmaan menee lokarien maalaus ens kevään puolelle. Hytti saa myös silloin maalin pintaan. Etulokarit ja lisäpitkät kun vielä lyö kiinni niin alkaa olemaan paketti kasassa. Keulaan on tulossa kiinasta hieman erikoisempi Fordin merkki
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Viesti:
Mielessä on sekin jos vain kerkiää. Sen takia kyselinki sulta silloin niistä maaleistaTraktorimies_ kirjoitti:Vanteidenkaan maalaus ei vissiin olisi huono idea?