http://www.nettikone.com/valmet/205/1215406
Siinä oli kun olin pikkupoika, niin mettäkuormain, sillä on vähän annettu tuohon hyttiin uusia muotoja. Raktori on erään tutun naapurista.
Eikai tuo oo se sun vanha?
Se oli 580...Traktorimies_ kirjoitti:Eikai tuo oo se sun vanha?
Aijaa, no en minä sellasta muista, ajattelin vaan ku kerran meinas tippa tulla linssii...Verkku kirjoitti:Se oli 580...Traktorimies_ kirjoitti:Eikai tuo oo se sun vanha?
Juu ei tästä oo ku 50km poriin. Ja minä ja jartsu asutaan 2 kilometrin etäisyydellä toisistamme.Neliveto kirjoitti:Samassa maakunnassa näyttäis olevan missä te vaikutatte. Ihan tyylikkäät nuo on omasta mielestä ja varmasti estävät rapaa lentämästä pyöristä. Vielä kun maalais sinapiksi niin olis viimesen päälle.
Eee olishan nuo kivat ja sit tos kakkoses on vetokoukku peili teen itellekki tollasen.Neliveto kirjoitti:Ei muutakun viestiä myyjälle ja kattomaan paikanpäälleVarmana tiputtaa hintaakin kun näkee että nuorempi kaveri kyseessä
Ja paskat tuo mikään turvesoiden kuningas ole.Neliveto kirjoitti:Tuleehan sitä väkisinkin tippa linssiin kun näkee turvesoiden kuninkaan palaneen
![]() | Lataa tästä... |
Mikäs sittenMr_Leskelä kirjoitti:Ja paskat tuo mikään turvesoiden kuningas ole.Neliveto kirjoitti:Tuleehan sitä väkisinkin tippa linssiin kun näkee turvesoiden kuninkaan palaneen![]()
Ei siitä viiatista suolla mihinkään ooNeliveto kirjoitti:Mikäs sittenMr_Leskelä kirjoitti:Ja paskat tuo mikään turvesoiden kuningas ole.Neliveto kirjoitti:Tuleehan sitä väkisinkin tippa linssiin kun näkee turvesoiden kuninkaan palaneen![]()
Mielenkiinnolla odotan vastaustasi.
![]() | Lataa tästä... |