On hienot varusteet! Eikö maskia oo?
Ittellee äitee tekee just maastopukua... ku se on semmone ompelija tai jtn.

hyvä se on mutsilta pyytää:D:DTraktori_Mies kirjoitti:Juu... AK on täytellinen mutta nuo 0.25:set mitä AK:lla ammun lähtee huonosti pistoolista.
Joo on Lasit/ja samanlaine maski kun sulla mutta mustana ne jäi kuvastaTraktori_Mies kirjoitti:Juu... AK on täytellinen mutta nuo 0.25:set mitä AK:lla ammun lähtee huonosti pistoolista.
Käytän laseja, koska tässä harrastuksessa ei ole tarkoituskaan tähdätä päähän.Traktori_Mies kirjoitti:Jaa... Kumpaa käytät? Ite käytän maskia ettei tulis naamaan niin hirveitä jälkiä... Olin kaverin työnä ja sinne tuli mun yks toinenki kaveri ja me ruvettiin softaamaan... sitte sen isäki tuli mukaan sen mun kaverin vanhalla pyssyyllä (joku maruin jousi mp5) ja sillä ei tietenkää ollu maskia. sitte me räiskittiin sitä naamaan ja se rupes melkeen rääkymään ku tuli niin kipeetä
niin _Asd puhu totta päähän ei saa edes tähdätä.!!!_Asd kirjoitti:Käytän laseja, koska tässä harrastuksessa ei ole tarkoituskaan tähdätä päähän.Traktori_Mies kirjoitti:Jaa... Kumpaa käytät? Ite käytän maskia ettei tulis naamaan niin hirveitä jälkiä... Olin kaverin työnä ja sinne tuli mun yks toinenki kaveri ja me ruvettiin softaamaan... sitte sen isäki tuli mukaan sen mun kaverin vanhalla pyssyyllä (joku maruin jousi mp5) ja sillä ei tietenkää ollu maskia. sitte me räiskittiin sitä naamaan ja se rupes melkeen rääkymään ku tuli niin kipeetä
Kyllä lähtee. Kaverin isällä on semmone mittaus laite (siis sillä jota me räiskittii naamaan) ja pislasta lähtee 87m/s (tosin 0.12g kuulilla mutta niitä siinä kuuluu käyttääkki) ja AK:sta 114m/s 0.20g kuulillaTimzze kirjoitti:Ei pahalla mutta toi ak on iha persees*ä ja ei varma lähe 90 m/s tolla sun pislala
OMG johan on vehkeetTraktori_Mies kirjoitti:Kyllä lähtee. Kaverin isällä on semmone mittaus laite (siis sillä jota me räiskittii naamaan) ja pislasta lähtee 87m/s (tosin 0.12g kuulilla mutta niitä siinä kuuluu käyttääkki) ja AK:sta 114m/s 0.20g kuulillaTimzze kirjoitti:Ei pahalla mutta toi ak on iha persees*ä ja ei varma lähe 90 m/s tolla sun pislala
Edit. No saa saa tottakai saa tähdätä päähän! Ja ei me tahallaan sitä päähän ammuttu
Miun aseesta lähtee 0.20g Kuulilla 109 M/s Ja 0.25g Nii jotai 98 M/s.Traktori_Mies kirjoitti:Kyllä lähtee. Kaverin isällä on semmone mittaus laite (siis sillä jota me räiskittii naamaan) ja pislasta lähtee 87m/s (tosin 0.12g kuulilla mutta niitä siinä kuuluu käyttääkki) ja AK:sta 114m/s 0.20g kuulillaTimzze kirjoitti:Ei pahalla mutta toi ak on iha persees*ä ja ei varma lähe 90 m/s tolla sun pislala
Edit. No saa saa tottakai saa tähdätä päähän! Ja ei me tahallaan sitä päähän ammuttu
Juu sitä minäkin toi Nassi123 oli hiekka-kasan takana pää näky... Ton parakin seinän takaa päähä... Sit viel oli 1 eliminoitavana nii sain senkin ku oli 1 vs 2 peli.Traktori_Mies kirjoitti:No pakko se on päähän tähdätä jos pää vain näkyy
no mutta sehän on asia erikseenTraktori_Mies kirjoitti:No pakko se on päähän tähdätä jos pää vain näkyy
joo _Asdeen kuula vaa hipas sillee ja kyl se sattuu_Asd kirjoitti:Juu sitä minäkin toi Nassi123 oli hiekka-kasan takana pää näky... Ton parakin seinän takaa päähä... Sit viel oli 1 eliminoitavana nii sain senkin ku oli 1 vs 2 peli.Traktori_Mies kirjoitti:No pakko se on päähän tähdätä jos pää vain näkyy
Miulla on runko metallia ja kahva ynm perä muovia ja noi ostetut lippaat erikseen on full muovi ite aseen lipas metallia. sisusta silti muovia..Traktori_Mies kirjoitti:Cyma mulla on![]()
Joo mäki otan torstaina ku mennään kaverin työ softaa ku toinen kaveri saa tommosen saman moisen 47:kan huomenna![]()
No onhan se ihan hieno mutta aika muovinen... lipaski on muovia mun asees on metallia kaikki muu paitsi nuo ihmeen puu imitaatiot
Edit.Tai siis yhtä paljo siinä on metallia paitsi että lipas on muovia
Juu ''Grepow 9,6V / 1400mAh tehoakku,'' Tämä on ''High Speed'' Versio tästä....Traktori_Mies kirjoitti:Ok. Onko muuten sähkö käyttönen tuo sun m4? Onko nopee sarja?
EI juma! :O Itellä jsut tommone AK47 tosin se on Marui teho akulla ja kaverilla samanlaine AK74!!!Traktori_Mies kirjoitti:Täs viimme syksyne kuva ku oltiin meiän mettas sotimas... Oli sielä muitaki ku mä ja tuo kaveri jonka ase tossa on![]()
Vasemmalla: Mun AK-47 ja oikealla: Kaverin Cyma AK-74
Muuten tuossa viimme kuvassa lippaassa on kuraa samoten pyssyssä eli ei ole maali lähteny