Juu siis ongelma on että kuormain ei kiinity.Natikkakuski kirjoitti:
Mikä voi olla ongelma kun kuormain ei kiinnity?
Kaikki tein Ännän ohjeiden mukaan mikäs voi olla ongelma?
Juu siis ongelma on että kuormain ei kiinity.Natikkakuski kirjoitti:
Mikä voi olla ongelma kun kuormain ei kiinnity?
Indeksi ei ole ännän vaan ihan oma...Kruisaaja kirjoitti:Natikkakuski, elä pistä samaa indexiä mikä tuossa Ännän ohjeessa. Vaan mee ite kattoo se indexi mikä on sun sovitteissa.
Ookko ottanu ne X:ät pois?Natikkakuski kirjoitti:Indeksi ei ole ännän vaan ihan oma...Kruisaaja kirjoitti:Natikkakuski, elä pistä samaa indexiä mikä tuossa Ännän ohjeessa. Vaan mee ite kattoo se indexi mikä on sun sovitteissa.
Juuh...Fini kirjoitti:Ookko ottanu ne X:ät pois?Natikkakuski kirjoitti:Indeksi ei ole ännän vaan ihan oma...Kruisaaja kirjoitti:Natikkakuski, elä pistä samaa indexiä mikä tuossa Ännän ohjeessa. Vaan mee ite kattoo se indexi mikä on sun sovitteissa.
Purat sen koko zipin kansioon that simple.maon kirjoitti:En saa avattua nybyä .
Niin mitkä tiedostot pitää laittaa kansioon?
Siis kun oot ladannu sen mapin siirrät sen mapin zip tiedoston työpöydälle ja sit siel klikkaat hiiren oikeaa ja sielt klikkaat ''Extract to'' tai jos on suomeks nii sit ''Pura kansioon'' tai jotai sinnepäi.maon kirjoitti:Ai kaikki map1 sisältämät tiedostot?
????valtra man kirjoitti:Mites kun Giants Editorissa pitäs lehmien laidun-aluetta saada siirrettyä, siten että lehmät tulis kävelehtimään sinne aitaukseen..?
http://imageshack.us/photo/my-images/837/fee7.png
Eikös se lehmien "syntymis" alue ole tuo CowNavMesh-jutska, jota en löydä mistään, vaikka se olisi valittuna?
Onko siulla missä versiossa ne objektit? Eli kun avaat ne notepadilla niin onko giantsin versionumero 5.0.1 sekä onko ne kansiopolut oikein tekstuurikuville?7052 kirjoitti:Miks mul on valkosena uudet jutut mitä laiton mappii?Ku editoris niis o värit ja oon tekstuurit laittanu mapi kansioo.Et mikä vika??
Help??7052 kirjoitti:Mite jotain niinku esim:Ännä es tölkkii voi pienentää??
Pystyy helposti pelaamaan, serveriä en menis hostimaan kun sinä + joku muu. Minulla 1-4mb download ja upload 2-5mb.Viki kirjoitti:Minkä v*tun takia mä en pysty pelaa tällä netillä?![]()
![]()