Suttaa kilvet poissa nii menee täyttäpäätä täällä kukapa niitä vois sitte mihinkää hyödyntää?Hitekki kirjoitti:Ysisatanen. En oo saanu viel lupia laittaa kuvia nettiin... Ja en ees tiiä saanko laittaa millekkää pelifoorumille. Saa nähä.Matias98 kirjoitti:Mikäs velimatti kuvassa?
Ja koskas me saahaan niistä puinneista niitä kuvia.
IRL kuvat
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Re: IRL kuvat

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
Juu. Mut en oo saanu lupia silti laittaa. Kysyin naamakirjas siltä mutta se ei oo käyny siel, tai ainakaa vastannu.Valmet 1102 kirjoitti:Suttaa kilvet poissa nii menee täyttäpäätä täällä kukapa niitä vois sitte mihinkää hyödyntää?Hitekki kirjoitti:Ysisatanen. En oo saanu viel lupia laittaa kuvia nettiin... Ja en ees tiiä saanko laittaa millekkää pelifoorumille. Saa nähä.Matias98 kirjoitti:Mikäs velimatti kuvassa?
Ja koskas me saahaan niistä puinneista niitä kuvia.

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Selityksen makua.
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Eli neon jonku muun koneit eikä teijjän. Meehä jo.Hitekki kirjoitti:Juu. Mut en oo saanu lupia silti laittaa. Kysyin naamakirjas siltä mutta se ei oo käyny siel, tai ainakaa vastannu.Valmet 1102 kirjoitti:Suttaa kilvet poissa nii menee täyttäpäätä täällä kukapa niitä vois sitte mihinkää hyödyntää?Hitekki kirjoitti: Ysisatanen. En oo saanu viel lupia laittaa kuvia nettiin... Ja en ees tiiä saanko laittaa millekkää pelifoorumille. Saa nähä.

Ysisatanen. En oo saanu viel lupia laittaa kuvia nettiin... Ja en ees tiiä saanko laittaa millekkää pelifoorumille. Saa nähä.
[/quote]
Suttaa kilvet poissa nii menee täyttäpäätä täällä kukapa niitä vois sitte mihinkää hyödyntää?[/quote]
Juu. Mut en oo saanu lupia silti laittaa. Kysyin naamakirjas siltä mutta se ei oo käyny siel, tai ainakaa vastannu.
[/quote]
Eli neon jonku muun koneit eikä teijjän. Meehä jo.
--------------------------------------------------------------
Oonko mää väittänykkää omiks? Enon ne on edelleen? Ropleemana?? Emminä silti saa ilman lupii laittaa toisten koneista kuvii, toisinku eräät laittaa... Muttei ihan ot:s mee, nii tos pari kuvaa 6255:sta. Tarkempii en saa laittaa.

Suttaa kilvet poissa nii menee täyttäpäätä täällä kukapa niitä vois sitte mihinkää hyödyntää?[/quote]
Juu. Mut en oo saanu lupia silti laittaa. Kysyin naamakirjas siltä mutta se ei oo käyny siel, tai ainakaa vastannu.

Eli neon jonku muun koneit eikä teijjän. Meehä jo.
--------------------------------------------------------------
Oonko mää väittänykkää omiks? Enon ne on edelleen? Ropleemana?? Emminä silti saa ilman lupii laittaa toisten koneista kuvii, toisinku eräät laittaa... Muttei ihan ot:s mee, nii tos pari kuvaa 6255:sta. Tarkempii en saa laittaa.

-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Pelkääkkö, että renkaitten koko tai hytrauli lohkojen määrä paljastuu???Hitekki kirjoitti:Tarkempii en saa laittaa.

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Epäilen että yrität kusettaa. Tuskimpa naapuri valittais jos ottaisin kuvia niiden koneista.Hitekki kirjoitti:Tarkempii en saa laittaa.

- Galaxeri
- Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ja jos suttaa kilven...kusetuksen makua...Simppa kirjoitti:Epäilen että yrität kusettaa. Tuskimpa naapuri valittais jos ottaisin kuvia niiden koneista.Hitekki kirjoitti:Tarkempii en saa laittaa.

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?
Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
-
- Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: vammas king
-
- Lähettiläs
Jotkut kuvat ainaki näkyy kuuklen kuvahaussa.Vammas king kirjoitti:Ja eihän ne edes näy missää muual ku tääl foorumil??

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Kyl ne kuvahaus ainaki itel näkyy.Vammas king kirjoitti:Ja eihän ne edes näy missää muual ku tääl foorumil??
Vetäkää jo kätee. Ja ei oo naapåurin koneita, eikä siltikää oo lupaa laittaa. En oo semmonen jonne joka pistää toisten koneista kuvia ilman lupia. Väittäkää vaa kusettajaks, mutta en silti kuseta. Muutenkaa vissii kannata millekkää pelifoorumille laittaa mitään kuvia, varsinkaa ilman lupii.Galaxeri kirjoitti:Ja jos suttaa kilven...kusetuksen makua...Simppa kirjoitti:Epäilen että yrität kusettaa. Tuskimpa naapuri valittais jos ottaisin kuvia niiden koneista.Hitekki kirjoitti:Tarkempii en saa laittaa.
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Kuvaaminen julkisella paikalla on laillista. Kuvan julkaseminen on kiellettyä, jos näkyy muun henkilön naama jolta ei ole kysytty lupaa. 
Joten kuvaa tänne vaan!

Joten kuvaa tänne vaan!

Onko toisen piha julkinen paikka?!Maankääntäjä kirjoitti:Kuvaaminen julkisella paikalla on laillista. Kuvan julkaseminen on kiellettyä, jos näkyy muun henkilön naama jolta ei ole kysytty lupaa.
Joten kuvaa tänne vaan!
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jere Fin
Mutta jokainen päättää tahtooko antaa luvan laittaa kuvia nettiin. Kyllähän ny kaikki laittaa, mutta moniko heistä kysyy lupia? Ja tämä tarkoittaa sitä että olet fiksu ja kysyt luvan, ennen kuin laitat kuvia nettiin.Maankääntäjä kirjoitti:Kuvaaminen julkisella paikalla on laillista. Kuvan julkaseminen on kiellettyä, jos näkyy muun henkilön naama jolta ei ole kysytty lupaa.
Joten kuvaa tänne vaan!
Olen puhunut.

Kiitos JGFIN
#Kiljupönttö
-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
No eipä siinä mitään, mutta oisin vaan halunnu nähdä kuvia. 

Haluaisinhan minä laittaa, mutten laita ainakaa toistaseks ku tommosii. Ei oo edlleenkää lupia.Maankääntäjä kirjoitti:No eipä siinä mitään, mutta oisin vaan halunnu nähdä kuvia.
-
No en minäkää kysele lupia vaikka laittasin naapurin autosta kuvan enkä suttais kilpiä.Hitekki kirjoitti:Haluaisinhan minä laittaa, mutten laita ainakaa toistaseks ku tommosii. Ei oo edlleenkää lupia.Maankääntäjä kirjoitti:No eipä siinä mitään, mutta oisin vaan halunnu nähdä kuvia.
Kyllä minä sen sinusta uskon.Wallubesti kirjoitti:No en minäkää kysele lupia vaikka laittasin naapurin autosta kuvan enkä suttais kilpiä.Hitekki kirjoitti:Haluaisinhan minä laittaa, mutten laita ainakaa toistaseks ku tommosii. Ei oo edlleenkää lupia.Maankääntäjä kirjoitti:No eipä siinä mitään, mutta oisin vaan halunnu nähdä kuvia.

E: Lopetan tappelun koska en haluu banneille.

- sutki
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Jos Hitekki ei laita kuvia kun ei saanut lupia niin Hitekki ei sitten laita kuvia kun ei halua koska ei ole lupaa, yksinkertaista ei tarvi vääntää enempiä.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Draiveri
- Kielet: Suomi ja Loput viittomakielellä
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Viesti:
Komee kuva mökiltä. Ja hitekki. Mikseihän sun eno anna laittaa nitä kuvia nettiin. Ja jos viel suttaat hei rekkarit. Pelkäätkö että vrajos näkyy? Vai sitte hydrauliikka...
-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Allux
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Siinä jonkulainen kuva, ei ehkä mikään maailman parhain