Haluaisiko joku laittaa tuon giantsiin?
Juu voisin tehdä, mutta tarvitsisin jostain sitte kunnon tekstuurit.sliksi_ kirjoitti:Haluisko Traktorimies_ tehä 4000 fordin hara hytillä?
Kiitoksia, lähetä vaan.sliksi_ kirjoitti:Voin lähettää YV:llä
Kiitos ja ainii, unohin laittaa sulle siitä viestin, että tekstuurit eivät toimineet siinä.Antti97 kirjoitti:Komee seiskatonninen. Oletko muute saanut sen mun nelitonnisen giantsiin tai peliin?
Miks ne tekstuurit ei toimi?Traktorimies_ kirjoitti:Kiitos ja ainii, unohin laittaa sulle siitä viestin, että tekstuurit eivät toimineet siinä.Antti97 kirjoitti:Komee seiskatonninen. Oletko muute saanut sen mun nelitonnisen giantsiin tai peliin?Monessa vehkeessä ollu samaa ongelmaa.
Korjasikko polut? Ja pikku vinkki sitteku oot korjannu polut nii muuta kaikki kuvat 1024x1024 muotoon nii pitäs alkaa tekstuurit näkkyy.Traktorimies_ kirjoitti:Kiitos ja ainii, unohin laittaa sulle siitä viestin, että tekstuurit eivät toimineet siinä.Antti97 kirjoitti:Komee seiskatonninen. Oletko muute saanut sen mun nelitonnisen giantsiin tai peliin?Monessa vehkeessä ollu samaa ongelmaa.
Noku ongelmana on se, että niitä ei tuu edes sinne I3D tiedostoon, eli kun avaan sen notebadil, niin niitä tekstuureja ei oo siellä.Valmet 1102 kirjoitti:Korjasikko polut? Ja pikku vinkki sitteku oot korjannu polut nii muuta kaikki kuvat 1024x1024 muotoon nii pitäs alkaa tekstuurit näkkyy.Traktorimies_ kirjoitti:Kiitos ja ainii, unohin laittaa sulle siitä viestin, että tekstuurit eivät toimineet siinä.Antti97 kirjoitti:Komee seiskatonninen. Oletko muute saanut sen mun nelitonnisen giantsiin tai peliin?Monessa vehkeessä ollu samaa ongelmaa.
Olen, mutta blender sano exportattaessa, että ''se ei ole kuva''. Tiedän kyllä mistä tämä johtui ja enää ei ole ongelmaa, jos tekstuurit ovat täsmälleen oikeissa koissa.Antti97 kirjoitti:Et varmaan oo asentanut tekstuurikansiota?
Nyt vaa laitat ne tekstuurit oikeeseen kokoon eli 1024x1024 muotoon niiku Valmetti sanoi tossa edellisessä viestissä.Traktorimies_ kirjoitti:Olen, mutta blender sano exportattaessa, että ''se ei ole kuva''. Tiedän kyllä mistä tämä johtui ja enää ei ole ongelmaa, jos tekstuurit ovat täsmälleen oikeissa koissa.Antti97 kirjoitti:Et varmaan oo asentanut tekstuurikansiota?
Ei se auta enää sen jälkeen...Antti97 kirjoitti:Nyt vaa laitat ne tekstuurit oikeeseen kokoon eli 1024x1024 muotoon niiku Valmetti sanoi tossa edellisessä viestissä.Traktorimies_ kirjoitti:Olen, mutta blender sano exportattaessa, että ''se ei ole kuva''. Tiedän kyllä mistä tämä johtui ja enää ei ole ongelmaa, jos tekstuurit ovat täsmälleen oikeissa koissa.Antti97 kirjoitti:Et varmaan oo asentanut tekstuurikansiota?
Noku siellä I3D:ssä ei lue niit tekstuureja, siinä Files kohan alapuolella.Antti97 kirjoitti:Miten niin ei auta?
Jaa no tuota ongelmaa en kyllä tiiä mutta Meinasitko vielä kuitenkin yrittää uudestaan?Traktorimies_ kirjoitti:Noku siellä I3D:ssä ei lue niit tekstuureja, siinä Files kohan alapuolella.Antti97 kirjoitti:Miten niin ei auta?
Juu, oli ne, mutta mulla on ollu kaikilla modelleilla se ongelma, että jos tekstuureita ei laita oikeeseen muotoon jo enne sketcuppiin laittoa, niin ne ei myöskään toimi giantsissa.Farmari99 kirjoitti:Olikos tekstuurit png muodossa jo sketsupissa? Nimittäin välillä käy niin, että jpg muodossa olevat tekstuurit ei toimi kiantsissa ollenkaan.