Vois ehottaa enolle tollasta tohon volvoon.Ukkomezzo kirjoitti:Ootko jo VRCF:ssä? Sieltä saa porukalta tilattua tarrat ja sit kannattaa seurata "hirvitarra havaintoja".. Saattaa joskus löytää ittensä sieltä.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php
Oisko se yhteinen tekijä se saatanan pateettinen loota?Ukkomezzo kirjoitti:Killeri saa miettiä vaikka yöllä mun kirjotusta, mä oon suomen kielen 16 vuodessa oppinu.
Ja tottakai pitää olla joku yhteinen tekijä volvomiehiillä? Onhan jagge kuskeillakii varmaa miittejä ympäri suomen ja kaiken laisia muita? Ja jos ei oo nii melko köyhää.
Ännentoisto järjestelmät on ylimäärästä painoa, oon sitä mieltä et joko panostaa koneesee rahat, ja ulkonäköön. Tai sitte suhteessa, vähän koneeseen, ulkonäköön ja sisätiloihin.
No jos ihan kunnolla alkaa laittamaan, ei 10kg pitkälle riitä...Killerhangar kirjoitti: Ja mitä äänentoistoon tulee? Ei niistä loppupeleissä kauhean montaa kiloa tule lisää. Kaverilla aika kovat setit Golffissaan ja mittas että eipä suoritusarvot ollu tippunu kun painoa joku max 10kg seteillä.
Laitappa kuvvaa!! Mikä mersu sulla o W124 vai? Elä sitte madalla hirviästi jos haluat ,että on ees jonkulaista ajomukavuutta kaveri 1 korine väyryne o hirviä ajjaa ottaa kaikki montut nii itteesä hyvä ettei hampaat suusta tipu. Hillitty madallus nii on ajomukavuutta ja ulkonäköä.kekkonen kirjoitti:Joo mersus ois nyt avantgarde maski paikoillaa hitto tuli komeeTarvii hommata se madallus satsi jostain muualta ku kuulemma ei oo enää niitä
tuli kyl tilattuu 6.5 erkkasarja ja soitin, kattooo sitä subii joskus myöhemmin
w202 toi mun on, kauhee maasturi kyl tarttis nopeesti saada ne madallusjousetmaatila kirjoitti:Laitappa kuvvaa!! Mikä mersu sulla o W124 vai? Elä sitte madalla hirviästi jos haluat ,että on ees jonkulaista ajomukavuutta kaveri 1 korine väyryne o hirviä ajjaa ottaa kaikki montut nii itteesä hyvä ettei hampaat suusta tipu. Hillitty madallus nii on ajomukavuutta ja ulkonäköä.kekkonen kirjoitti:Joo mersus ois nyt avantgarde maski paikoillaa hitto tuli komeeTarvii hommata se madallus satsi jostain muualta ku kuulemma ei oo enää niitä
tuli kyl tilattuu 6.5 erkkasarja ja soitin, kattooo sitä subii joskus myöhemmin
Uuh Impala:) Oikea "herrasauto", mutta tuon aikakauden autoista omakohtaisesti nostaisin esille vuoden '57BluePower kirjoitti:
Aika ärräyh, 5.7L V8.
Makiat äänet ainaski.
Chevrolet Impala, vm. 1960.![]()
Anteeksi kuvanlaadusta, en ossaa käyttää puhelimen kameraa..
No Pulsarhan on tunnetusti ainoa Sunny minkä vois omistaa.Diesel Power kirjoitti:Astetta tiukempi tapaus tommonen Nissan Pulsar.Huippuja kerää alle kilsan suoralla lähemmäs 200, sikäli mikäli yhtä meijän luokkalaista uskominen.
Kevareilla saavat siinä vähän päälle 100kmh.
Killerhangar kirjoitti:No Pulsarhan on tunnetusti ainoa Sunny minkä vois omistaa.Diesel Power kirjoitti:Astetta tiukempi tapaus tommonen Nissan Pulsar.Huippuja kerää alle kilsan suoralla lähemmäs 200, sikäli mikäli yhtä meijän luokkalaista uskominen.
Kevareilla saavat siinä vähän päälle 100kmh.
Mää tosin haluisin Nissan March Super Turbon.
+1BluePower kirjoitti: