Eikai kettu kissaa syö?Jartsu kirjoitti:Menny varmaan ketun suuhun.Verkku kirjoitti:Niimpä, onneks on paljo kuvia ja videoita siitä. Väkisinki tulee suru puseroon ku niitä videoita kattoo. Oli silti oma kissa ja naapurin juoppohullu sen mulle toi ku olin 7v. Sillon se oli 2 viikon ikäne.
Kattoo keväällä sitte uutta penikkaa.
Kyllä se syö.Traktorimies_ kirjoitti:Eikai kettu kissaa syö?Jartsu kirjoitti:Menny varmaan ketun suuhun.Verkku kirjoitti:Niimpä, onneks on paljo kuvia ja videoita siitä. Väkisinki tulee suru puseroon ku niitä videoita kattoo. Oli silti oma kissa ja naapurin juoppohullu sen mulle toi ku olin 7v. Sillon se oli 2 viikon ikäne.
Meijän entinen kissa melkein jäi ketun hampaisiin. Ei se sitä syöny, mut kaulasta oli purru.. Kissan elämä oli oikeeti milleistä kiinni, oli ihan valtimon vierestä hammas menny. Hyvä kun sitä haavaa piti puhistaa jollain vesiainesekotuksella, ni niskasta kun laski sitä nestettä, niin se tuli kaulan alta pois, nätisti virtas ihon alta.Traktorimies_ kirjoitti:Eikai kettu kissaa syö?Jartsu kirjoitti:Menny varmaan ketun suuhun.Verkku kirjoitti:Niimpä, onneks on paljo kuvia ja videoita siitä. Väkisinki tulee suru puseroon ku niitä videoita kattoo. Oli silti oma kissa ja naapurin juoppohullu sen mulle toi ku olin 7v. Sillon se oli 2 viikon ikäne.
Sitä se on se asuntolaelämä, muuta tekemistä ole ku tehdä jotain tyhmää... Nm kokemusta on, viimeviikolla vesipallilla vesisotaa ja sitä edellisenä viikkona kevarien pakoputkien tukkiminen.Mr-Wedenoja kirjoitti:Alkaa kyrsiä tämä kokkolassa asuminen sinänsä kun ei oikeen muuta tekemistä ole kuin olla koneella, käyä koulussa ja ryypätäKalajoella ois sentään ollu töitä...
Tällä kertaa ei kyllä naiset...Galaxeri kirjoitti:Tähänkin aikaan naiset...
Minkäs takia naiset? Paitti jos on monta ehdokasta nii kyllä sitten ymmärrän yskän.Galaxeri kirjoitti:Tähänkin aikaan naiset...
Ei vaan tajua...vissiin se aika kuusta.mikebirdie kirjoitti:Minkäs takia naiset? Paitti jos on monta ehdokasta nii kyllä sitten ymmärrän yskän.Galaxeri kirjoitti:Tähänkin aikaan naiset...
Jos on hyvin kiukkunen nii sitte on se.Galaxeri kirjoitti:Ei vaan tajua...vissiin se aika kuusta.mikebirdie kirjoitti:Minkäs takia naiset? Paitti jos on monta ehdokasta nii kyllä sitten ymmärrän yskän.Galaxeri kirjoitti:Tähänkin aikaan naiset...
Onhan täs kavereitten kans tullu sekoiltuu.RainBow_ kirjoitti:Sitä se on se asuntolaelämä, muuta tekemistä ole ku tehdä jotain tyhmää... Nm kokemusta on, viimeviikolla vesipallilla vesisotaa ja sitä edellisenä viikkona kevarien pakoputkien tukkiminen.Mr-Wedenoja kirjoitti:Alkaa kyrsiä tämä kokkolassa asuminen sinänsä kun ei oikeen muuta tekemistä ole kuin olla koneella, käyä koulussa ja ryypätäKalajoella ois sentään ollu töitä...
No tällä on vissiin joka viikko.fordmies4610 kirjoitti: Jos on hyvin kiukkunen nii sitte on se.