Nopeat syövät hitaat, vai miten se meni.Matias98 kirjoitti:Kävin tännään kysyyn tettipaikkaa yhestä paikasta johon oon jo kauvan suunnitellu meneväni, mutta en päässy sinne ku eilen oli käyny 2 kysyyn sinne tettiin ja ne oli päässy eikä kolmatta ottaneet.![]()
Hähhääh!Matias98 kirjoitti:Kävin tännään kysyyn tettipaikkaa yhestä paikasta johon oon jo kauvan suunnitellu meneväni, mutta en päässy sinne ku eilen oli käyny 2 kysyyn sinne tettiin ja ne oli päässy eikä kolmatta ottaneet.![]()
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Meijän MTD:stä ku avas ja putsas tartin, niin rupes pelaamaha.Mr_Leskelä kirjoitti:Meni murraysta starttimoottori ja eihän niitä enää mistään saa ku se on niin vanha, hyvä siinä kuitenkin on se että pitää ostaa kokonaan uus leikkuri![]()
Tämä ja ei kyllä enään kannata varmaan sitä odottaa.Verkku kirjoitti:Huomenna maanantai. Ja kissaa ei oo näkyny 1,5kk.
Menny varmaan ketun suuhun.Verkku kirjoitti:Niimpä, onneks on paljo kuvia ja videoita siitä. Väkisinki tulee suru puseroon ku niitä videoita kattoo. Oli silti oma kissa ja naapurin juoppohullu sen mulle toi ku olin 7v. Sillon se oli 2 viikon ikäne.
Kattoo keväällä sitte uutta penikkaa.