Elikkä tässä ny nää tietokoneelle, loput kuvat ja muut hilippeet linkistä.

![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Lueppa kuule vähä voorumin sääntöjä..Farmari44 kirjoitti:Hankin ilmaseks jostakin jos saan.
No mitä vitun sääntöä se rikko? Kertoisitko mullekkin.Terzi kirjoitti:Lueppa kuule vähä voorumin sääntöjä..Farmari44 kirjoitti:Hankin ilmaseks jostakin jos saan.
E: Konekuski, tää on DLC tietokoneelle, xboxille ja pleikalle tulee pelinä
Ei tätä tarvi odottaa ku vaan ostaaveke00 kirjoitti:Odotan innolla
![]() | Lataa tästä... |
No käsittääkseni tääl ei sais puhua näistä piraattihommeleista. Alkuun, ku semmosen käsityksen käsityksen sain tuosta, että se meinaa laata tän jostaa piraattisivuilta..ValuXi kirjoitti:No mitä vitun sääntöä se rikko? Kertoisitko mullekkin.Terzi kirjoitti:Lueppa kuule vähä voorumin sääntöjä..Farmari44 kirjoitti:Hankin ilmaseks jostakin jos saan.
E: Konekuski, tää on DLC tietokoneelle, xboxille ja pleikalle tulee pelinä
Opetelkää perkele lukemaan.Mr_Leskelä kirjoitti:Ei tätä tarvi odottaa ku vaan ostaaveke00 kirjoitti:Odotan innolla
Anteeksi hra simppa mutta minkä vitun asian luin tosta väärin?Simppa kirjoitti:Opetelkää perkele lukemaan.Mr_Leskelä kirjoitti:Ei tätä tarvi odottaa ku vaan ostaaveke00 kirjoitti:Odotan innolla
Release: 2. October 2013 (Pre-order).
Julkaisupäivä 2.10Maajussi[FIN] kirjoitti:Kun mä ostin ton niin miten ne koneet saa peliin? Mulla tää jäi siihen kun se kysyy sitä koodia ja mä laitoin sen ja painoin sitä download -nappia eikä se menny siitä eteenpäin.