Eli tässä tulee mukana: Valmet 8050 (punainen), Valmet 8150 (sininen)
ja Mp-Lift:n kiinnitettävä Ek.

Muista avata RAR-arkisto ja ottaa ZIP:t mods-kansioon
LATAUS:
Linkit poistettu kun T_M taas sooloilee. -,- T: 6550.
mulla ainakin toimiiCity^ kirjoitti:Linkki ei toimi
Lagaako tämäkiSimulation kirjoitti:lagaa liikaa
ni se sun 905 tulis hienoksi jos sillä olis se MP liftiTraktori_Mies kirjoitti:Lagaako tämäkiSimulation kirjoitti:lagaa liikaaJES MUN PELASTUS
(älkää välittäkö tosta)
E. Saanko muuten käyttää niitä 6 cyl ääniä mun valtras? ja tuota MP liftiä tulis 905:seen
En pistäny tähän 6-cyl ääniä, kun ne pätkiTraktori_Mies kirjoitti:Lagaako tämäkiSimulation kirjoitti:lagaa liikaaJES MUN PELASTUS
(älkää välittäkö tosta)
E. Saanko muuten käyttää niitä 6 cyl ääniä mun valtras? ja tuota MP liftiä tulis 905:seen
Nyt toimiiTraktori_Mies kirjoitti:Joo hyväJuu linkki ei toimi
koska se 905 muuten valmistuu sitten?ValtraN111 kirjoitti:En pistäny tähän 6-cyl ääniä, kun ne pätkiTraktori_Mies kirjoitti:Lagaako tämäkiSimulation kirjoitti:lagaa liikaaJES MUN PELASTUS
(älkää välittäkö tosta)
E:Ja mulla nää lagaa vähemmän, kuin Mb_tracin Directit
E:Kyllä, kun mainittet, että FL BY:ValtraN111
ei toimiValtraN111 kirjoitti:Nyt toimiiTraktori_Mies kirjoitti:Joo hyväJuu linkki ei toimi
Uppii paraaikaa file-uploadttiinMotokuski kirjoitti:No nyt on niin komea Vallu että ihan sanattomaksi vetää! Täytynee latailla, kunhan saat linkin kuntoon
Jos pilkkua viilataan niin nämä on valmettejaKoozzi kirjoitti:Nää on todella mahtavat Valtrat!![]()
Mullakaan ei tuu ek:täVolvo/Valtra kirjoitti:ek ei tuu kaupaan![]()
Ja nää oli aivan liian pieniä (ainaki jos verrataan saemon t202 kokoon)
Mutta suurensin ite