Mutta silti se on parempi.Matias98 kirjoitti:Sama paska eri purkki!!!Hitekki kirjoitti:Vitun paskat se mitää vetäis.Wallubesti kirjoitti:6400 tulis vasta harmaata. : )6800 tulis sitä harmaata.

Mutta silti se on parempi.Matias98 kirjoitti:Sama paska eri purkki!!!Hitekki kirjoitti:Vitun paskat se mitää vetäis.Wallubesti kirjoitti:6400 tulis vasta harmaata. : )6800 tulis sitä harmaata.
Ja paskempi.Kruisaaja kirjoitti:Mut T163e on enempi!
Nii ja sinä vetäsit kättee.Hitekki kirjoitti:Vitun paskat se mitää vetäis.Wallubesti kirjoitti:6400 tulis vasta harmaata. : )6800 tulis sitä harmaata.
Jossei oo ostettua mineä ei toimi.. :DDAleksi321 kirjoitti:Miks mul ei pelitä murocraft kun tulee vaan bad login
Määki uskon. meilleiookkaa mittää heppjakii ku meillo iha heppoja. Ja iteppähä sillo aloit vittuilee.Hitekki kirjoitti:Mutta silti se on parempi.Matias98 kirjoitti:Sama paska eri purkki!!!Hitekki kirjoitti: Vitun paskat se mitää vetäis.6800 tulis sitä harmaata.
Heppjakii enempi. Ja tää oli enempiki vittuiluna Vallubestille ku se vittuilee mulle koko aja.
Sanoin leikillä silloo. Oli vaa vitusti rajumpi se mitä sanoit mulle. Voitais muute hoitaa yvllä nää.Wallubesti kirjoitti:Aatteleppa sitä että jos ukkis ois antanu sulle satase juhannuksena ja ollu iha selvipäi ja sit kerron sulle nii sinä vitu homo rupiat heti kinaamaa että kännis oli. Ja tuskin se ois sitä ite sen jälkee muistanu jos se OIS ollu kännissä.
Eli sinä siis et ole tehnyt mitään väärää?Wallubesti kirjoitti:Sano se tuolle kaks naamaselle kusettajalle.
Muistanhan miäkii kaiken viimme ryyppyreissulta.Wallubesti kirjoitti:tuskin se ois sitä ite sen jälkee muistanu jos se OIS ollu kännissä.
Ite kantanu lähemmäs 200e viimisen 3 päivän aikana ravitsemusliikkeisiin, eikä oikeastaa vituta yhtää.maatila kirjoitti:Nii ei kaikilta lähe muisti nii herkästi ku toisilla. Mää en halua sees kokkeilla aamulla alkaa vaa vituttaa ku menny helevetisti rahhaa yhe kerra oon juopotellu ku kaveri tarjos ja totesin ,että ei tähän hommaan kannata rahaa laittaaSeki tapahtu varmaa 2 vuotta sitte ja nyt oon satunnaisesti aina yhen ottanu jos on tarjottu.
Ja leijut sillä ittees nuoremmille maatalouspelifoorumilla? Mahtaa olla kova oloKillerhangar kirjoitti:Ite kantanu lähemmäs 200e viimisen 3 päivän aikana ravitsemusliikkeisiin, eikä oikeastaa vituta yhtää.maatila kirjoitti:Nii ei kaikilta lähe muisti nii herkästi ku toisilla. Mää en halua sees kokkeilla aamulla alkaa vaa vituttaa ku menny helevetisti rahhaa yhe kerra oon juopotellu ku kaveri tarjos ja totesin ,että ei tähän hommaan kannata rahaa laittaaSeki tapahtu varmaa 2 vuotta sitte ja nyt oon satunnaisesti aina yhen ottanu jos on tarjottu.
Mä en..Massey_man kirjoitti:Muistanhan miäkii kaiken viimme ryyppyreissulta.Wallubesti kirjoitti:tuskin se ois sitä ite sen jälkee muistanu jos se OIS ollu kännissä.