Kompuraa pyörittämäänValtra6550 kirjoitti:joo ei ehk kummiskaan XD
laittoin ton vaan ¨vitsillä¨, mutta voisha sen laittaakki pyörittämään kompuraaMotokuski kirjoitti:Kompuraa pyörittämäänValtra6550 kirjoitti:joo ei ehk kummiskaan XD
Joo mä meinaanki äänittää varmaa huomen äänitän ja noi äänet mikkä nois kaikis valluis on nii kuulostaa ihan 3 sylinteriseltä moottoriltaJannuzki kirjoitti:jostaki täytys kyl saada tuohon 8000 sarjan kuutoskoneen äänet.. alkaa kyllästyttää ku joka valmetissa on ne samat äänet.
Jos Traktori_Mies teillä on tommoinen vallu niin mikset äänitä siitä sen äänet tuohon valtraan??
Pistätkö ihan linkkinä ton kuvan, kun se ei näy mulla..Traktori_Mies kirjoitti:Huolitaaanko mun (ja MB Tracin) 8550 mukaan![]()
Muokkaan tätä viel![]()
Tos on kuva:
Vähän hitaasti edistyy kun puinnit painaa päälle. Onneks ei sentään ite tarvi kaikkea tehä, niin ei haittaa vaikka ei aina itse kerkiäisikään tekemään jotain.pekkapouta kirjoitti:mites edisytyy? Ja ei ehk kannata sen v1en päälle laittaa koska sit se aiheuttaa peliin kaatuiluu jos siis aidot valtran päälle laittaa ku en tiedä miks se laittaa pelin kaatuilee se v1
Sitten kun valmistuu.xsubbi kirjoitti:milloin se tulee ei jaksa oottaa![]()
Ei ole vielä toimiviaValtra6550 kirjoitti:voiskos joku lähettää mulle ne turpeen toimivat textuurit
Ei ole joutanut tekemään kun on puinnit aluillaan.Simulation kirjoitti:voiskos joku pistää uusia kuvia/tietoja modista... vai onko niitä?
Laitahan kuvaa vaunusta.Valmet500 kirjoitti:Mulla olis yks tommosen vaunun 3d konella 70% valmis
Ja mites mapin teko edistyy?
Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...Valtra6550 kirjoitti:Kyllähän se edistyy mutta tarvisin ehdottomasti ne textuurit