Maatalouskuvia
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Maatalous kuvia
No kerra tai jos on kova kynnös ni toisenki kerra vedetään hankmol sit äkeel kerran kaks ja sit viel Rabitis diski alhaal.Ohtonen kirjoitti:Monasti saa karhia et on kylvökunnos?

- BluePower
- Kielet: Ruotsi, Englanti ja Suomi.
- Multiplayer tunnuksesi?: BluePower
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Ja täälä saa vittu päivän kiskua hehtaaria että saa sen ees jollekki mallille.Jemex kirjoitti:No kerra tai jos on kova kynnös ni toisenki kerra vedetään hankmol sit äkeel kerran kaks ja sit viel Rabitis diski alhaal.Ohtonen kirjoitti:Monasti saa karhia et on kylvökunnos?

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Karhin paino vaikuttaa tässätapauksessa paljon.BluePower kirjoitti:Ja täälä saa vittu päivän kiskua hehtaaria että saa sen ees jollekki mallille.Jemex kirjoitti:No kerra tai jos on kova kynnös ni toisenki kerra vedetään hankmol sit äkeel kerran kaks ja sit viel Rabitis diski alhaal.Ohtonen kirjoitti:Monasti saa karhia et on kylvökunnos?
Volvomies on erimies.
- Ännä
- Moderaattori
Onko sielä pohjosessaki jotaki kovia savikkoja sitte? Ei sitä peltoa muutenkaa saa myllätä sellaaseksi jauhoksi.. Meillä multa- ja nevamaat päästetään kertaalleen ja savikot kahesti.BluePower kirjoitti: Ja täälä saa vittu päivän kiskua hehtaaria että saa sen ees jollekki mallille.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Terzi
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Sitä määki kattoin. Meillä on omassa Wsatakakskymppisessä viljalaijat ja sitte on vielä lisälaijat.-Tukkijätkä kirjoitti:Eikö tuohon tuhtiin menis ny vielä yhet laijat?

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Ruzi
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Me vejetää kahesti ne jokka tuloo ohral ja kolomesti ne jokka tuloo heinäl. Joskus saatetaa ohrallekki kolomesti, riippuu maast. Lujaa ku päästää ni kylse tasottuu.Ännä kirjoitti:Onko sielä pohjosessaki jotaki kovia savikkoja sitte? Ei sitä peltoa muutenkaa saa myllätä sellaaseksi jauhoksi.. Meillä multa- ja nevamaat päästetään kertaalleen ja savikot kahesti.BluePower kirjoitti: Ja täälä saa vittu päivän kiskua hehtaaria että saa sen ees jollekki mallille.

- BluePower
- Kielet: Ruotsi, Englanti ja Suomi.
- Multiplayer tunnuksesi?: BluePower
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
On, asutaan tässä joen varrella, niin savimaata parhaimmillaan nuo rantapellot.Ännä kirjoitti:Onko sielä pohjosessaki jotaki kovia savikkoja sitte? Ei sitä peltoa muutenkaa saa myllätä sellaaseksi jauhoksi.. Meillä multa- ja nevamaat päästetään kertaalleen ja savikot kahesti.BluePower kirjoitti: Ja täälä saa vittu päivän kiskua hehtaaria että saa sen ees jollekki mallille.
Kronos 3150 karhina, turvemailla tahtia hiastaa sitte kaikki kannot ynnä muut.

-
Karhin paino vaikuttaa tässätapauksessa paljon.[/quote]RainBow_ kirjoitti:Ja täälä saa vittu päivän kiskua hehtaaria että saa sen ees jollekki mallille.BluePower kirjoitti:[quote="Jemex"
No kerra tai jos on kova kynnös ni toisenki kerra vedetään hankmol sit äkeel kerran kaks ja sit viel Rabitis diski alhaal.
No juu. Ei tuo 3800 Kronossi paljoo paina ja ei hirvee lujaa voi ajaakkaa ettei jouseet laukee tai ruppe hyppimää. Joku 10 km/h on mittaris.
Savikot murenee nätisti kun lyö etuladan kunnolla maahan.Ännä kirjoitti:Onko sielä pohjosessaki jotaki kovia savikkoja sitte? Ei sitä peltoa muutenkaa saa myllätä sellaaseksi jauhoksi.. Meillä multa- ja nevamaat päästetään kertaalleen ja savikot kahesti.BluePower kirjoitti: Ja täälä saa vittu päivän kiskua hehtaaria että saa sen ees jollekki mallille.
-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
Lisää niitä mun kuvia.

Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Ihme että kukaan viitsii nykypäivänä ostaa noin pienen puimurin. Olen itse huomannu että alle 5,5 metristä pöytää ei oteta tai alle 300 hevosvoimasta puimuria. Itse kyllä tekisin niin että jos puimuria ostaisin nii Claassin Tucano tai Lexion. Joku Claassin omalla taittuvapöytäisellä tai Gerinhoffin pöydällä. Mutta komiat kuvat, järkimiehiä kun suosii saksalaista laatua. 

#Kuuukkelijutut
-
Tolla on ollu pari Tucanoo, vimeesin Tucano oli joku 430 tai 440. Edellinen puimuri sillä oli John Deere W550 se on myynnissä K-Maataloudessa.mikebirdie kirjoitti:Ihme että kukaan viitsii nykypäivänä ostaa noin pienen puimurin. Olen itse huomannu että alle 5,5 metristä pöytää ei oteta tai alle 300 hevosvoimasta puimuria. Itse kyllä tekisin niin että jos puimuria ostaisin nii Claassin Tucano tai Lexion. Joku Claassin omalla taittuvapöytäisellä tai Gerinhoffin pöydällä. Mutta komiat kuvat, järkimiehiä kun suosii saksalaista laatua.
Mutta nyt se vaihtoi sen tuommoseen pieneen, kun ei enää urakoi, niin paljoa.
E: Tossa linkkiä siihen puimuriin: http://www.vaihtokone.com/product.aspx? ... &imageid=6&
E2: Jaa ei se linkki toiminukkaan.

Viimeksi muokannut Ventti, 22.08.2013 15:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- mikebirdie
Juu noh onhan se semmonen juttu että mulle vielä juuri riittää toi Claassin Dominator 140 mutta ei mee kauaa nii pitää ruveta kattelee isompaa. Mutta toikin on pähee kone kyllä jos ei oo paljoo puitavaa.Ventti kirjoitti:Tolla on ollu pari Tucanoo, vimeesin Tucano oli joku 430 tai 440. Edellinen puimuri sillä oli John Deere W550 se on myynnissä K-Maataloudessa.mikebirdie kirjoitti:Ihme että kukaan viitsii nykypäivänä ostaa noin pienen puimurin. Olen itse huomannu että alle 5,5 metristä pöytää ei oteta tai alle 300 hevosvoimasta puimuria. Itse kyllä tekisin niin että jos puimuria ostaisin nii Claassin Tucano tai Lexion. Joku Claassin omalla taittuvapöytäisellä tai Gerinhoffin pöydällä. Mutta komiat kuvat, järkimiehiä kun suosii saksalaista laatua.
Mutta nyt se vaihtoi sen tuommoseen pieneen, kun ei enää urakoi, niin paljoa.
#Kuuukkelijutut
- Ännä
- Moderaattori
Kyllä ne pullonkaulat on yleensä muualla ku puimuris, me päästettiin viime syksynä 400ha Tucanolla ja 4,3m pöydällä, ku kärryrinki toimii ja ajaa suoraa kuivaavaan siiloon. Tääläppäin monet, joilla on isompi puimuri ja vähemmän puitavaa päästi vielä pakkasilla rypsiä ku jäi muuten puimatta. Me saatin rypsikki pois ennen lokakuuta.mikebirdie kirjoitti:Ihme että kukaan viitsii nykypäivänä ostaa noin pienen puimurin. Olen itse huomannu että alle 5,5 metristä pöytää ei oteta tai alle 300 hevosvoimasta puimuria. Itse kyllä tekisin niin että jos puimuria ostaisin nii Claassin Tucano tai Lexion. Joku Claassin omalla taittuvapöytäisellä tai Gerinhoffin pöydällä. Mutta komiat kuvat, järkimiehiä kun suosii saksalaista laatua.

- mikebirdie
Juu näihän se on. Tullu vaa juteltuu konemyyjien kanssa nii nykyajan trendi vaa on täällä etelässä ainakin sellainen että ostetaan kerralla tarpeeks iso ja järee puimuri ettei siitä jää kiinni.Ännä kirjoitti:Kyllä ne pullonkaulat on yleensä muualla ku puimuris, me päästettiin viime syksynä 400ha Tucanolla ja 4,3m pöydällä, ku kärryrinki toimii ja ajaa suoraa kuivaavaan siiloon. Tääläppäin monet, joilla on isompi puimuri ja vähemmän puitavaa päästi vielä pakkasilla rypsiä ku jäi muuten puimatta. Me saatin rypsikki pois ennen lokakuuta.mikebirdie kirjoitti:Ihme että kukaan viitsii nykypäivänä ostaa noin pienen puimurin. Olen itse huomannu että alle 5,5 metristä pöytää ei oteta tai alle 300 hevosvoimasta puimuria. Itse kyllä tekisin niin että jos puimuria ostaisin nii Claassin Tucano tai Lexion. Joku Claassin omalla taittuvapöytäisellä tai Gerinhoffin pöydällä. Mutta komiat kuvat, järkimiehiä kun suosii saksalaista laatua.
#Kuuukkelijutut
-

Lisää kuvia illemmalla.

#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
Mitä sä tarkootat?Ännä kirjoitti:Tääläppäin monet, joilla on isompi puimuri ja vähemmän puitavaa päästi vielä pakkasilla rypsiä ku jäi muuten puimatta. Me saatin rypsikki pois ennen lokakuuta.mikebirdie kirjoitti:Ihme että kukaan viitsii nykypäivänä ostaa noin pienen puimurin. Olen itse huomannu että alle 5,5 metristä pöytää ei oteta tai alle 300 hevosvoimasta puimuria. Itse kyllä tekisin niin että jos puimuria ostaisin nii Claassin Tucano tai Lexion. Joku Claassin omalla taittuvapöytäisellä tai Gerinhoffin pöydällä. Mutta komiat kuvat, järkimiehiä kun suosii saksalaista laatua.
Ventillä hienoja kuvia.

- Ännä
- Moderaattori
No kai sä ny lukia osaat?TuiZk1 kirjoitti:Mitä sä tarkootat?Ännä kirjoitti:Tääläppäin monet, joilla on isompi puimuri ja vähemmän puitavaa päästi vielä pakkasilla rypsiä ku jäi muuten puimatta. Me saatin rypsikki pois ennen lokakuuta.mikebirdie kirjoitti:Ihme että kukaan viitsii nykypäivänä ostaa noin pienen puimurin. Olen itse huomannu että alle 5,5 metristä pöytää ei oteta tai alle 300 hevosvoimasta puimuria. Itse kyllä tekisin niin että jos puimuria ostaisin nii Claassin Tucano tai Lexion. Joku Claassin omalla taittuvapöytäisellä tai Gerinhoffin pöydällä. Mutta komiat kuvat, järkimiehiä kun suosii saksalaista laatua.
Ventillä hienoja kuvia.

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
-
Lupasinhan lisää niitä kuvia ja niitä tässä nytten on.

#Kiljupönttö
#Kiljupönttö