Pommin varma kones.sliksi_ kirjoitti:Elikkäs meijän talon eka traktori tulossa huomenna. Fordeissa aina ollut sitä jotain joten päädyttiin vuoden -74 4000 Fordiin hara hytillä. Millaisia kokemuksia porukalla tommosesta vehkeestä?
Juurikin näin. Ja helvetin tehokas ja vääntävä kokosekseen.Aecel kirjoitti:Pommin varma kones.sliksi_ kirjoitti:Elikkäs meijän talon eka traktori tulossa huomenna. Fordeissa aina ollut sitä jotain joten päädyttiin vuoden -74 4000 Fordiin hara hytillä. Millaisia kokemuksia porukalla tommosesta vehkeestä?Ja 8+2R Munaloota o paras.
![]()
Ei kyllä helvetissä ooMaankääntäjä kirjoitti:Työvalon merkkivalo.
Itseasiassa on. Ainakin 3600 oli.Neliveto kirjoitti:Ei kyllä helvetissä ooMaankääntäjä kirjoitti:Työvalon merkkivalo.
Syttyy sitten kun putsari on vaihdettava.ponsse16 kirjoitti:Ilmanputsarin valo?
Niin on joo mutta saapahan mielenrauhan kun on raktori ees jotenki suojattusutki kirjoitti:Korkeintaan akku tarvii suojata muttei kyllä välttämättä sitäkään. Kyllä sen koneen voi vaikka pestäkkin huoletta.
Se nyt riippuu paljon työstä.Neliveto kirjoitti:Kysympähän vielä Foortti miehiltä että kuinka kauan (monta tuntia) yleensä ootta ajellu tankillisella? 56kympillä oon ajanu n. viisi tuntia ja mittari on nyt tuossa kuvan asennossa.
Niinhän se riippuu mutta näin suurinpiirtein.Viki kirjoitti:Se nyt riippuu paljon työstä.Neliveto kirjoitti:Kysympähän vielä Foortti miehiltä että kuinka kauan (monta tuntia) yleensä ootta ajellu tankillisella? 56kympillä oon ajanu n. viisi tuntia ja mittari on nyt tuossa kuvan asennossa.
Kyllä 4000 ja 6410 päivän ajaa, oli homma mikä tahansa. Tarkotan siis 7-10h.Neliveto kirjoitti:Niinhän se riippuu mutta näin suurinpiirtein.Viki kirjoitti:Se nyt riippuu paljon työstä.Neliveto kirjoitti:Kysympähän vielä Foortti miehiltä että kuinka kauan (monta tuntia) yleensä ootta ajellu tankillisella? 56kympillä oon ajanu n. viisi tuntia ja mittari on nyt tuossa kuvan asennossa.