No tuo homma ei oikein onnistunu: Niitin ensin koko pellon karholle, sitte rupesin paalaamaan ja huomasin, että ei pysty, sitte kokeilin pöyhiä ja rupes pellaan. Pöyhin vaa vähä reunoja, en karhottanu ollenkaa, ku tuo save on semmone "testifarmi" missä kokeilen kaikki modit, ni en kehannu karhottaa, ku tein vaa pari paalua.Valmet 755 kirjoitti:^ Korkeet karhot on...
Contest.Terzi kirjoitti:UuuhhHitekki, mistä oot noi helvetin hienon nyykkärin löytäny![]()
Kiitos!Viki kirjoitti:Pirun komeita kuvia hitekilla kaikki. Nekin mitä en oo vielä kehunu.![]()
Emmää ottanu ku Nyyskän, kääriän, Popkatin jaajajajjajaj jtn.Pelaruzi kirjoitti:Hitekki silmä kovana oottanu modcontestin modeja? : D
Farming simulatorin omilta sivuilta? Laittakaa suora linkki tuohon nyykkäriin, ku mää jos meen sinne "mods" osioon, ni nään vaa sen pötikän niittokoneen ja siitä vanhemmat. Suoralla linkillä nään ne.Jemex kirjoitti:Contest.Terzi kirjoitti:UuuhhHitekki, mistä oot noi helvetin hienon nyykkärin löytäny![]()
Mitä vittua nyt taas.Hitekki kirjoitti:8550 by: Ventti.
Että ei tarvi mulle kinuamis viestejä lähettää, ku ei oo mun ediitti.XarioN kirjoitti:Mitä vittua nyt taas.Hitekki kirjoitti:8550 by: Ventti.
Juu Venttihän sen modellinki ja koko raktorin on tehny juu.Hitekki kirjoitti:Että ei tarvi mulle kinuamis viestejä lähettää, ku ei oo mun ediitti.XarioN kirjoitti:Mitä vittua nyt taas.Hitekki kirjoitti:8550 by: Ventti.
No voi vittu taas kerran.MrJalli kirjoitti:Juu Venttihän sen modellin on tehny juu.XarioN kirjoitti: Mitä vittua nyt taas.