Samaa mieltä.XarioN kirjoitti:No vitut ole. :DD 7530 jontikka kunnon kummeilla o komiempi ku ykskää Valtra. :DD

Samaa mieltä.XarioN kirjoitti:No vitut ole. :DD 7530 jontikka kunnon kummeilla o komiempi ku ykskää Valtra. :DD
Jartsu kirjoitti:Valmet 02, 04 ja 05 sarjat.
Eikos toi 502 luulis olevan aika laiska, jos kattoo tehoo ja vääntöö?Jartsu kirjoitti:Valmet 02, 04 ja 05 sarjat.
Saatanan pilkun viilaaja.Viki kirjoitti:Eikos toi 502 luulis olevan aika laiska, jos kattoo tehoo ja vääntöö?Jartsu kirjoitti:Valmet 02, 04 ja 05 sarjat.![]()
http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet502.htm
Mitä vitun pilkkua minä nyt oon viilannu? Mutta aika paljon painaa tehoon verrattuna.Jartsu kirjoitti:Saatanan pilkun viilaaja.Viki kirjoitti:Eikos toi 502 luulis olevan aika laiska, jos kattoo tehoo ja vääntöö?Jartsu kirjoitti:Valmet 02, 04 ja 05 sarjat.![]()
http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet502.htm
Mittää ku 33, 359, 361 ja 565.Jartsu kirjoitti:Valmet 02, 04 ja 05 sarjat.
No on kyllä omaakin kokemusta 502:sesta, ja tuntu aikas laiskalta. Mutta en halunnu yleistää viel mitää.Jartsu kirjoitti:Aina 502 on huono koska mulla sattuu olemaan selanen olisko kaikilla hyvä mieli jos olisin homman tw 15 ford takavetuosen?
Vitut ku 6000 sarjalaiset Mezzot ja Hitekit.Farmari99 kirjoitti:Mittää ku 33, 359, 361 ja 565.Jartsu kirjoitti:Valmet 02, 04 ja 05 sarjat.
Ei se kyllä mun mielestä vaikuta mitenkää siihe hyvyyteen vaikka Sauli Niinistöllä olis sellane..Jartsu kirjoitti:Aina 502 on huono koska mulla sattuu olemaan selanen olisko kaikilla hyvä mieli jos olisin homman tw 15 ford takavetuosen?
Ei viddu tätä väsymys teettää.Farmari99 kirjoitti:Ei se kyllä mun mielestä vaikuta mitenkää siihe hyvyyteen vaikka Sauli Niinistöllä olis sellane..Jartsu kirjoitti:Aina 502 on huono koska mulla sattuu olemaan selanen olisko kaikilla hyvä mieli jos olisin homman tw 15 ford takavetuosen?
Käykös tämä muutes 359:iin ja muihin vanhempiin, vaikka on erityyppiselle koneelle? Tuossa kyllä lukee että pitäis käyvä, mutta aattelin nyt varmistaa että mitä mieltä te ootte.http://www.ikh.fi/Varaosat/Valmet_-_Val ... ALMET_310B
Mutta kum olet istunut kerran valtram hytissäm nii son pavas.Hitekki kirjoitti:Eipä kai. Eipä ne 30 sarjalaisekkaa nii ihmeellisiä ole.maatila kirjoitti:Onko kukaa niitäkää hienoiksi väittäny ?Hitekki kirjoitti:Eipä ne uuet ärräläis jontikatkaan kovin hehkeit ole.Kyllä tuo minusta ihan nätti on.
Viimeset komiat jontikat on -30 sarjaa.
Kyllä ne Valtrat/ Valmetit on paljo komiampia, jopa tuo uusi protovaltraki on sitä 30 sarjaa komiampi.
Leikkiä leikkiä. Mutta Valmetti/ Valtra on silti komiampi.
Oon kyllä istunu useammanki hytis ja ajanukki parilla Vallulla (6800 & 900). Ja ookko kuullu sellasta saan kuin "huumorintaju", kannattais sunki opetella semmonen asia.Verkku kirjoitti: Mutta kum olet istunut kerran valtram hytissäm nii son pavas.![]()
Kyllä kyllä useempi jontikka on komiempi ku valtra. Mutta mikään ei voita 1455xl ja muitakin natikan 80 ja 90 vehkeitä.
Nii, et sää kyl ollu tos tosissas, että natikat ois komiampia. Juu, kyllä mä sen tiesin.Verkku kirjoitti:Ite et näimmä huumoria ymmärrä. Luuleks että olin tosisani?
90-luvun puoliväliin mennessä jo loppu... Sähköleluja enin osa sen jälkeen ollut.fordmies4610 kirjoitti:Eipä oo traktoreita valmistettu sitten 90-luvun jälkeen.
Aika paska vitsi.Hitekki kirjoitti:Nii, et sää kyl ollu tos tosissas, että natikat ois komiampia. Juu, kyllä mä sen tiesin.Verkku kirjoitti:Ite et näimmä huumoria ymmärrä. Luuleks että olin tosisani?
Nyt sattu.maatila kirjoitti:vaa mitä se haittaa se on vain massikka
Siinä olis sitä jotainJartsu kirjoitti:Aina 502 on huono koska mulla sattuu olemaan selanen olisko kaikilla hyvä mieli jos olisin homman tw 15 ford takavetuosen?