Kyllä Aecel on minusta ansainnut tuon tittelin, yleismiten pysyy asiallisesti keskustelussa ja auttaa muita. Aecelilla on suurinosa nuista viesteistään asiallisia. En minä ainakaan ketään sellasta nimeäis kunniakäyttäjäksi joka vaan spämmii miljoonia turhia viestejä.Aecel kirjoitti:Joo moro.XarioN kirjoitti:Kirjotat vaan aiva vitusti viestejä.Terzi kirjoitti:Kertokaas mulle, että mitkä ne kriteerit on, että pääsee kunniakäyttäjäks? Tuli vaa mielee kysyä, ku kattelin noita selitteitä.)) Aiva järjetöntä ku täälä o semmosiaki mikkä o ollu foorumin ekoja käyttäjiä, ja sitte joku alle kahes vuodes 5k viestejä spämminy on kunnikäyttäjä?
Olekko sää sitte ystävällinen järjestelijä, joka auttaa ja ohjeistaa joka tilanteessa, eikä koskaan perseile toisille ja on aina hyvällä tuulella?
Itekki käytön tota ja totesin hyväks teemaks.Mr_Leskelä kirjoitti:Nyt on hieno ls-fin:
Et sää oo ollu koskaa vanhas finis!Maaseutumies kirjoitti:Mä käytän vanhan ls finin näköstä teema mut mustana.
Ku en mäkään ollu!Erkka kirjoitti:Et sää oo ollu koskaa vanhas finis!Maaseutumies kirjoitti:Mä käytän vanhan ls finin näköstä teema mut mustana.
MUT KAVERI ONTuppurainen kirjoitti:Ku en mäkään ollu!Erkka kirjoitti:Et sää oo ollu koskaa vanhas finis!Maaseutumies kirjoitti:Mä käytän vanhan ls finin näköstä teema mut mustana.
Mut määpä olin.Tuppurainen kirjoitti:Ku en mäkään ollu!Erkka kirjoitti:Et sää oo ollu koskaa vanhas finis!Maaseutumies kirjoitti:Mä käytän vanhan ls finin näköstä teema mut mustana.
Ite olinkii kolmepäivää kauemmin ku sä. :3Pelaruzi kirjoitti:Mut määpä olin.ls09.munfoorumi
Sitte tuli juketsu
Sanot sää vaikket oo ollu ees sillo?Maaseutumies kirjoitti:Mun mielestä pitääs laittaa uuestaan se ls09.munfoorumi takas pystyyn
Perhana. :DDDSampo_Poika kirjoitti:Liittynyt:
13.07.2009 14:39