Jooh.Onskuli kirjoitti:Hitekillä jo ensilumet maassa. :DD

Jooh.Onskuli kirjoitti:Hitekillä jo ensilumet maassa. :DD
Tekstuurien polut kusee .Hitekki kirjoitti:Jooh.Onskuli kirjoitti:Hitekillä jo ensilumet maassa. :DDTiiä mikä on, ku tuolla lailla käy. Siitä Valtra6550 varottiki mua jo.
Mitä tarkotat tuolla" Joku pääsee huomenna vähän palaamaan"???mrteema kirjoitti:Rehunteko alotettu. Joku pääsee huomenna vähä palaamaan.
Jheep polut johti omalle työpöydälleJeppe kirjoitti:Tekstuurien polut kusee .Hitekki kirjoitti:Jooh.Onskuli kirjoitti:Hitekillä jo ensilumet maassa. :DDTiiä mikä on, ku tuolla lailla käy. Siitä Valtra6550 varottiki mua jo.
Sen tietää yksi joka pelaa mun kans MP:ssä.traktorimies55 kirjoitti:Mitä tarkotat tuolla" Joku pääsee huomenna vähän palaamaan"???mrteema kirjoitti:Rehunteko alotettu. Joku pääsee huomenna vähä palaamaan.
Selvä juttu, ihmettelin tota palaamaan sanaa, että voisko olla paalaamaan??mrteema kirjoitti:Sen tietää yksi joka pelaa mun kans MP:ssä.traktorimies55 kirjoitti:Mitä tarkotat tuolla" Joku pääsee huomenna vähän palaamaan"???mrteema kirjoitti:Rehunteko alotettu. Joku pääsee huomenna vähä palaamaan.
Eikö minulla ole?Valmet 755 kirjoitti:Komiat kuvat Mixerillä, Mrteemalla ja Valmet 1102:lla!
Joka kuvassa sulla traktori on jossain reunassa.Hitekki kirjoitti:Eikö minulla ole?Valmet 755 kirjoitti:Komiat kuvat Mixerillä, Mrteemalla ja Valmet 1102:lla!
No onhan nekin, mutta nuo pisti erityisesti silmään...Hitekki kirjoitti:Eikö minulla ole?Valmet 755 kirjoitti:Komiat kuvat Mixerillä, Mrteemalla ja Valmet 1102:lla!