Mutta kun hopea on häpeä.deereman kirjoitti:Omasta mielestäni hopea olisi hieno

Mutta kun hopea on häpeä.deereman kirjoitti:Omasta mielestäni hopea olisi hieno
Korvenperä ja Kankaanpää kuulostaa hyviltä! Pitää miettiä!Terzi kirjoitti:Kuusela,Kuusikangas,Korvenperä,Mäkelä tai vaikka Kankaanpää?
Nimeks vois laittaa: Helvetin komea!Hitekki kirjoitti:Sanokaas jotai nimiehdotuksia.![]()
Kehuksää tosissas mun mappia?Jemex kirjoitti:Nimeks vois laittaa: Helvetin komea!Hitekki kirjoitti:Sanokaas jotai nimiehdotuksia.![]()
Kehun kehun. Toi on iha saatanan komee. Kyl kelpais.Hitekki kirjoitti:Kehuksää tosissas mun mappia?Jemex kirjoitti:Nimeks vois laittaa: Helvetin komea!Hitekki kirjoitti:Sanokaas jotai nimiehdotuksia.![]()
Njoo, mut ei se oikee nimenä menis.
Yleensä taitaa tulla vaan vittuilua.Hitekki kirjoitti:Mukavaa kuulla hyvää palautetta hyvältä modaajalta!
Onko kuinka lagi-pommi? I3D koko?Farmari99 kirjoitti:Laitetaan vihreä sitte ku te kerran sitä noin haluatte.![]()
Tästä pitäis tulla pestävä, jos vaan saan sen toimimaan.
Terzi kirjoitti:Sit laitat creditseihin mun nimen, et keksin nimen tolle mapille![]()
Laita Kankaanpää täältä ei oo sinne ku 24 kmHitekki kirjoitti:Korvenperä ja Kankaanpää kuulostaa hyviltä! Pitää miettiä!Terzi kirjoitti:Kuusela,Kuusikangas,Korvenperä,Mäkelä tai vaikka Kankaanpää?