Sain idean sillonku laitoit siitä massikasta kuvia seuraavissa sun kuvissas oli sitte toikii.Hitekki kirjoitti:Matkija.![]()
Hehe. Mut Älä tee siitä Ännän priva päkin T160:stä, ku mä oon jo tehny siitäki.Simppa kirjoitti:Sain idean sillonku laitoit siitä massikasta kuvia seuraavissa sun kuvissas oli sitte toikii.Hitekki kirjoitti:Matkija.![]()
Emmä. Toi oli lähinnä vaan kokeilu.Hitekki kirjoitti:Hehe. Mut Älä tee siitä Ännän priva päkin T160:stä, ku mä oon jo tehny siitäki.Simppa kirjoitti:Sain idean sillonku laitoit siitä massikasta kuvia seuraavissa sun kuvissas oli sitte toikii.Hitekki kirjoitti:Matkija.![]()
En oo vaa viel laittanu kuvaa.
Sitte onki raktoreita tarpeeks mun farmille, T160, N121 ja MF 6290.
Tuo väri on liian haalea,kato vaikka suoraan ännän valtra 8550:pistä.Farmari99 kirjoitti:Laitetaanko teekkarin väriks tämä?
Elekää tuosta sinisestä välittäkö, siitä tuloo kans vihreä jos tuo väri vaan on hyvä.
NiiniiSuomi mies kirjoitti:Nopeeta toimintaa Hklla ku aamulla puol seittemä lähti lehmä ja äskö tappetiin.
Eifok-Team:illa on jaossa sen sivuilla.Massey_man kirjoitti:http://www.modhoster.de/mods/poettinger ... 8-colle--4
Onkos kukaa koittanu konvata tätä?
Kai digiviihdekkin näkyy?Pelaruzi kirjoitti:Tul Canal dikitalin lautane seinää nii ny näkyy yli 100 kanavaa. 8) Kaikki c more jne, pirtin telkakris ja mun huoneen telkkaris kans. 8))))
Äske katottii fast & furious 5 cmore first hd kanavalt.
Ei oo liian haalea.-Tukkijätkä kirjoitti:Tuo väri on liian haalea,kato vaikka suoraan ännän valtra 8550:pistä.Farmari99 kirjoitti:Laitetaanko teekkarin väriks tämä?
Elekää tuosta sinisestä välittäkö, siitä tuloo kans vihreä jos tuo väri vaan on hyvä.
Hetiku kerrot, miten sitä laitetaan.Tuketzu kirjoitti:Kokeilleppa tehä pikkusen kiiltoo tohon väriin niin ois aika hienon ja airon näkönen.
Harjunevan models kansios on sen i3d.Hitekki kirjoitti:Voisko joku linkata ne upotuskjälkikuopat ännän harjunevasta tai aretsin kantolasta?
Ei ole itse tekemä, tuon on tehnyt paikallinen "kyläseppä" joskus aikanaan. Tuli meille ruosteisena, ja kunnostusta vailla olevassa kunnossa. Korjailin kaiken kuntoon, hioin ja maalasin. Vielä on pientä laittoa niinkuin jo mainitsin.MattiI kirjoitti:Komee kärry!Ootko ite rakentanu?