1 kuva per käyttäjä ja omaa ei tietenkään saa äänestää. Jokaisen kisaan osallistujan sen sijaan on pakko äänestää jotakuta muuta.

!!!!!!!!HUOM. KUVAT SAA OLLA VAIN LS:SSÄSTÄ!!!!!!!!!!!
Mun kuva:

Millä muokkasit tuota kuvaa!Venom kirjoitti:Tällä mukana:

Photoshopilla.meikäpoeka kirjoitti:Millä muokkasit tuota kuvaa!Venom kirjoitti:Tällä mukana:

löytyy voorumiltaValtraN142 kirjoitti:fergu mikä toi trakrtori on ? valtra se on joo mut onko toi omatekemäs vai onko se tällä foorumilla? :O
mikä? tai siis saako linkkiä tai nimen?RainBow kirjoitti:löytyy voorumiltaValtraN142 kirjoitti:fergu mikä toi trakrtori on ? valtra se on joo mut onko toi omatekemäs vai onko se tällä foorumilla? :O

Eikö nuo oo ne Volvo/Valtra:n tekemätKoozzi kirjoitti:Venom.? Milloin pistät ton Karkon kärryn jakoon?

Lava on volvo/valtran tekemä, mut alusta on oma kun toi on vaihtolavallinen kärry.meikäpoeka kirjoitti:Eikö nuo oo ne Volvo/Valtra:n tekemätKoozzi kirjoitti:Venom.? Milloin pistät ton Karkon kärryn jakoon?

Ja mä otin tuon ylä osan pois siis ton sään ja kellon paint netillä niin tuli vähä hienompi
  Ja mä otin tuon ylä osan pois siis ton sään ja kellon paint netillä niin tuli vähä hienompi