Oli kyllä kiltti poliisi.Detsi kirjoitti:Hyvä tuuri, mua ei oo ees koskaan pysäytetty
Oli 3xPv,1xdt ja mun Sx ja kaikki pv kulkee ihan kivasti.
Yks lähti kolmostietä karkuu.
Oli kyllä kiltti poliisi.Detsi kirjoitti:Hyvä tuuri, mua ei oo ees koskaan pysäytetty
Kyllä ihan kivasti kuumotti.Massey_man kirjoitti:Kuumotti varmaan ihan vitusti?
Eilen yks kusipää (15w) ajeli ukon volvolla kylillä poliisit pysäytti sen eikä silläkään kuulemma kortti siirtyny, kiva oli vejätellä siit peussilla ihan täyttä vaan ohi.
Onneksi en lähteny tänään ajelee.Erkka kirjoitti:Kyllä ihan kivasti kuumotti.Massey_man kirjoitti:Kuumotti varmaan ihan vitusti?
Eilen yks kusipää (15w) ajeli ukon volvolla kylillä poliisit pysäytti sen eikä silläkään kuulemma kortti siirtyny, kiva oli vejätellä siit peussilla ihan täyttä vaan ohi.
KusetusExpertillä toi oli liikkeessä 529 mutta jostai Cyberphotolta kun tilasin niin makso sopivat 339+tk.FoorttiMies_ kirjoitti:Toi puhelinhan maksaa jotai 499e ja mul on toi sama puhelimen mut siinä ei lue sitä CAT:tia takana. ja makso 300e.
Joo vois ite vaikka PV:llä pommittamise lopettaa enne ku käy kalapate.Erkka kirjoitti:
Ei voi ko höröttääÄnnä kirjoitti:
Eik tuo oo jo isompi ku 702S?Töötti_miäs kirjoitti:Komiat on savut 702 Ässästä.
No jos minä tai kaverit joilla ei korttia oo kärähtää, niin tulee isompi lasku.Erkka kirjoitti:Oli kyllä kiltti poliisi.Detsi kirjoitti:Hyvä tuuri, mua ei oo ees koskaan pysäytetty
Oli 3xPv,1xdt ja mun Sx ja kaikki pv kulkee ihan kivasti.
Yks lähti kolmostietä karkuu.