SiinäHaxa kirjoitti:Siis mikä toi peli on jossa ajetaa maastos noilla armeijan autoilla? Linkkiä voi laittaa yv:eellä ja vois sähä opettaakki...

SiinäHaxa kirjoitti:Siis mikä toi peli on jossa ajetaa maastos noilla armeijan autoilla? Linkkiä voi laittaa yv:eellä ja vois sähä opettaakki...
Kumpi noista: Mirror1 vai Mirror2?Valtra T kirjoitti:SiinäHaxa kirjoitti:Siis mikä toi peli on jossa ajetaa maastos noilla armeijan autoilla? Linkkiä voi laittaa yv:eellä ja vois sähä opettaakki...![]()
Ei oo väliä.Haxa kirjoitti:Kumpi noista: Mirror1 vai Mirror2?Valtra T kirjoitti:SiinäHaxa kirjoitti:Siis mikä toi peli on jossa ajetaa maastos noilla armeijan autoilla? Linkkiä voi laittaa yv:eellä ja vois sähä opettaakki...![]()
No ne sano ihan läpällä ettei koko foorumil ois sama peli.Haxa kirjoitti:Pitäääks toi sit asentaa ku jokku sanoo et "älä mis tapaukses asenna"...
Asenna se?Haxa kirjoitti:Ok. Miksei mulla tuu sitä pikakuvaketta?
Sanompa vaan ihan ot:na että se tulee Käynnistä valikkoon se kuvake ei mullakaan tullut työpöydälle.Valtra T kirjoitti:Asenna se?Haxa kirjoitti:Ok. Miksei mulla tuu sitä pikakuvaketta?
Ja laita vaikka yv:viestiä jottei mee ot:ksi
Ja pää tulee toisen ihmisen läpiXarioN kirjoitti:4/5 koska peeveen putki on väärällä puolella.
Nii ja tuo ei ruvennu palamaankaa vaikka oli varmaa minuuti noiAku kirjoitti:Mä oon saanu tankin väärinpäin.
Miten pystyy vaihtamaan autooTuketzu kirjoitti:
Siinä teille black smoukit.![]()
Hyvin tulee.![]()
Lintas män vaa ei kamera pysyny mukana.
Onko tuo SAMP vai MTA?mpl kirjoitti:
SAMP:ppihan tuo on aiva selvästiAku kirjoitti:Onko tuo SAMP vai MTA?mpl kirjoitti:
Autoa pystyy vaihtamaan klikkaamalla tuosta "UAZ" kohdasta.