Liian pien koppi tai liian iso nokka ja koko paskaa alemmassa ja sen mukaan sit pienentää renkaita.TuiZk1 kirjoitti:Noitten 6*00 koppi kusee jotenki. :S
W.I.P modien lyhyt esittely (FS13)
-
- Viestit: 5875
- Liittynyt: 04.04.2011 14:36
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Virolahti
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Lähettiläs
- Viestit: 4477
- Liittynyt: 15.01.2012 11:31
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)


Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Valmeksi
- Viestit: 2995
- Liittynyt: 29.04.2010 15:36
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
- Paikkakunta: Suonenjoki
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Komea 1203!
Jatka samaan malliin!
Jatka samaan malliin!
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- Nitrobullx
- Viestit: 1540
- Liittynyt: 22.01.2010 20:33
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Massikaan tehty vähän parempaa koppia ja tällästä kapistusta alottelin 





- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Tuollaasta jenkkiä tehny tylsyytehe.



Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- fordmies4610
- Viestit: 3076
- Liittynyt: 03.10.2010 09:45
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Orimattila
-
- Viestit: 1135
- Liittynyt: 20.06.2013 00:51
- Multiplayer tunnuksesi?: Juissiplayer
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Kone kuski
- Viestit: 2405
- Liittynyt: 30.06.2012 18:48
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Arvaa
- JonTTuX
- Viestit: 1880
- Liittynyt: 24.08.2011 20:01
- Kielet: Suomi,englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Hah, no mut kiitos.Kruisaaja kirjoitti:Yhtä nättejä kummakki!

-
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 27.02.2011 15:09
- Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Viljelijämies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Satakunta
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)


Kattoluukku on vielä vähän pieni..

- Mr_Simppa.
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 09.11.2011 16:48
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
- Paikkakunta: Keskisuomi, Laukaa
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Viljeliällä komea keissi 

- Terzi
- Viestit: 2086
- Liittynyt: 24.10.2011 16:54
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Ihan nättihän tuokii on. mut mieluummin kattelisin kuvia siitä viiatista.Ännä kirjoitti:Tuollaasta jenkkiä tehny tylsyytehe.



"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
-
- Viestit: 186
- Liittynyt: 27.11.2012 17:44
- Kielet: Soome
- Multiplayer tunnuksesi?: Mursu(fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kanan phersees.
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Tee ovet kii noihi takalokareihi ku neon auki.Viljelijämies kirjoitti:Kattoluukku on vielä vähän pieni..

Viimeksi muokannut Ezmo, 19.07.2013 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kuvia ei lainata.
Syy: Kuvia ei lainata.

Valtrat huonoja paskoja,Caset rautaa!
- Nitrobullx
- Viestit: 1540
- Liittynyt: 22.01.2010 20:33
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Päivitystä massikkaan!




- Matias
- Viestit: 3603
- Liittynyt: 24.10.2009 18:38
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Raisio
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Jotai pientä taas saanu tänää tehtyyn.










Juu tota nooin... i3D on nytte sellaset 58mb ja miettisin jos suunnittelisin tilan kokonaan eri paikkaan ja vielä vähän pienentäisin, jotta ei tarvitsisi olla mikää huippu kone jotta tällä voisi pelata..
Ja jos pistäis vaa maalatut tiet, tiedätte varmaan mitä tarkoitan että ei olisi noit objekti teitä, nii pienentäis pikkase seki tuota kokoa, mut katsotaan nytten.. Ja pienetää objektien Clip Distancea ja kattoo mitä tulee...
Yritän parhaani jotta saataisiin pelattava mappi, mutta tuskin aivan pieru koneilla tulee pyörimään. 










Juu tota nooin... i3D on nytte sellaset 58mb ja miettisin jos suunnittelisin tilan kokonaan eri paikkaan ja vielä vähän pienentäisin, jotta ei tarvitsisi olla mikää huippu kone jotta tällä voisi pelata..



- Verkku
- Viestit: 7103
- Liittynyt: 17.06.2011 18:46
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Kyllä maalatut tiet on omasta mielestä paremmat muutenki.
- Matias
- Viestit: 3603
- Liittynyt: 24.10.2009 18:38
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Raisio
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Niin ne taitaa olla, saa paremmat mutkat ja kaikkee...Verkku kirjoitti:Kyllä maalatut tiet on omasta mielestä paremmat muutenki.


- Terzi
- Viestit: 2086
- Liittynyt: 24.10.2011 16:54
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Semmone vinkki sulle, että kannattaa sitte tehä kaks versioo, tuo ja sitte semmonen, missä on vakiomapin textuurit, ku oon tässä ite huomannu, että vakiomapin textuurit on huomattavasti kevyemmät, ku esim. Ännän harjunevassa. Ja jos nyt sitte teet ne kaks versiota, ni yritä saada nuitten puiden,puskien,aitojen,jne. määrä mahollisimman minimiin siinä versiossa missä on vakiomapin textuurit.
Nuilla textuurien vaiholla ja puitten,jne vähennyksellä/poistamisella kokonaan mappi keventyy ihan helvetisti. Nimim. Jellonan Maaseutu mappi sellasenaan ei pyöriny ees huonoimmilla graffoilla, mut textuurien vaiholla ja puitten,jne. poistolla pyöri toisiks parhailla graffoilla. Tuo edellämainittu muokkaus teki mapin aika karun näköseks, mut mieluummin mä karulla mapilla pelaan hyvillä graffoilla, ku hyvällä mapilla huonoilla graffoilla ja hirveellä lagilla
Nuilla textuurien vaiholla ja puitten,jne vähennyksellä/poistamisella kokonaan mappi keventyy ihan helvetisti. Nimim. Jellonan Maaseutu mappi sellasenaan ei pyöriny ees huonoimmilla graffoilla, mut textuurien vaiholla ja puitten,jne. poistolla pyöri toisiks parhailla graffoilla. Tuo edellämainittu muokkaus teki mapin aika karun näköseks, mut mieluummin mä karulla mapilla pelaan hyvillä graffoilla, ku hyvällä mapilla huonoilla graffoilla ja hirveellä lagilla


"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Matias
- Viestit: 3603
- Liittynyt: 24.10.2009 18:38
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Raisio
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Kiitos tästä vinkistä!Terzi kirjoitti:Semmone vinkki sulle, että kannattaa sitte tehä kaks versioo, tuo ja sitte semmonen, missä on vakiomapin textuurit, ku oon tässä ite huomannu, että vakiomapin textuurit on huomattavasti kevyemmät, ku esim. Ännän harjunevassa. Ja jos nyt sitte teet ne kaks versiota, ni yritä saada nuitten puiden,puskien,aitojen,jne. määrä mahollisimman minimiin siinä versiossa missä on vakiomapin textuurit.
Nuilla textuurien vaiholla ja puitten,jne vähennyksellä/poistamisella kokonaan mappi keventyy ihan helvetisti. Nimim. Jellonan Maaseutu mappi sellasenaan ei pyöriny ees huonoimmilla graffoilla, mut textuurien vaiholla ja puitten,jne. poistolla pyöri toisiks parhailla graffoilla. Tuo edellämainittu muokkaus teki mapin aika karun näköseks, mut mieluummin mä karulla mapilla pelaan hyvillä graffoilla, ku hyvällä mapilla huonoilla graffoilla ja hirveellä lagilla![]()



Nyt lähtee tilan ympäristö ja tila ja teen tuonne toiseen paikkaan jonkun pienehkön tilan.. Katsotaan mitä saan aikaseks..
-
- Viestit: 4287
- Liittynyt: 08.08.2011 18:38
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- Viesti:
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Kronos 3000H. Nostopuomi valamis...



Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
-
- Viestit: 4258
- Liittynyt: 12.11.2012 18:40
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Nivala
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Minustaki maalatut tiet on paljon paremmat kun objekti tiet kun tulee pellolta täyttä vauhtia nii ei lennä heti hevo vittuun

Voorumin kovin deutzimies.

-
- Lähettiläs
- Viestit: 4477
- Liittynyt: 15.01.2012 11:31
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Kuka helvetti tuloo pellolta täysiä tielle?maon kirjoitti:Minustaki maalatut tiet on paljon paremmat kun objekti tiet kun tulee pellolta täyttä vauhtia nii ei lennä heti hevo vittuun

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Matias
- Viestit: 3603
- Liittynyt: 24.10.2009 18:38
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Raisio
Re: W.I.P Modien lyhyt esittely (FS13)
Rupesin miettimään samaa ja itse olen ainakin nostanut maata siihen tien päälle ja värjännyt sen gravelil nois pellon liittymis. Ni ei pomppaa taikka mitää.Farmari99 kirjoitti:Kuka helvetti tuloo pellolta täysiä tielle?maon kirjoitti:Minustaki maalatut tiet on paljon paremmat kun objekti tiet kun tulee pellolta täyttä vauhtia nii ei lennä heti hevo vittuun
