Itelle olis tarvetta kans tuolle tiedolle.jiiikoo kirjoitti:Moro miten noi objektit saa koviks ku niistä pystyy ajaan traktorilla läpi. Oon löytäny jotain keskusteluja tästä mut ku näyttää siltä et tyypit haluu pitää asian omana tietonaanoisko nyt joku uuber tyyppi joka vois kertoo.
![]()
Pienet kysymykset.
Re: Pienet kysymykset.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Minä kaipailen taas tietoa mitenkä tuon tukkikouran saisi heilumaan?
- S.Tiensuu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Onnistusiko sitte että joku, jolla on tuo saksan kielinen versio niin etsisi sen km/h mittarin tiedostoista, ja lähettäisi sen? Itse en siis tarvitse mutta tuli vaan mieleen..City^ kirjoitti:se tullee saksan kielisessä versiossaJonge_94 kirjoitti:mistä sais ton km/h nopeusmittarin??

Ja mulla ois kans pieni kysymys, pitäiskö asentaa Farming Simulator uudelleen ku menin sen poistamaan?

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tuskin ilman animaatiota, korkeintaan jollakin scriptillä. Animaatiollahan se olis helppo tehä, mutta Sketchupissa ei pysty, eikä vissiin Blenderissäkään niin, että se pysyisi GIANTSiin asti.plowmen kirjoitti:Minä kaipailen taas tietoa mitenkä tuon tukkikouran saisi heilumaan?
Se vaan on menty laittamaan tommoseen .gar tiedostoon (kuten kaikki muukin tärkeä data) jota ei saa auki.S.Tiensuu kirjoitti:Onnistusiko sitte että joku, jolla on tuo saksan kielinen versio niin etsisi sen km/h mittarin tiedostoista, ja lähettäisi sen? Itse en siis tarvitse mutta tuli vaan mieleen..![]()
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
NUO KUN NUO TEXTUURIT EI NÄY NOISSÄ TRAKTOREISSA ! 

-
- Kunniakäyttäjä
ei johu siitä, kokeilin jo sen. Jotai varmaa sähläsin väärin ku koitin laittaa noita. Mutta ku tietäs miten saan nyt noi toimimaa. 

PIKASESTI APUA!
Eli miten voin tehä giantsissa jonkun objektin kovaksi ? Haluisin tehä mettäkoneelle tankin jonka voi sitte nostaa takas kyytii ku on hommat tehty. Eli miten saa objektin silllee ettei sen läpi mee puomi.
Eli miten voin tehä giantsissa jonkun objektin kovaksi ? Haluisin tehä mettäkoneelle tankin jonka voi sitte nostaa takas kyytii ku on hommat tehty. Eli miten saa objektin silllee ettei sen läpi mee puomi.
Tiedoston nimi väärin, tai tallennus muoto väärä, tai tiedoston polku väärin.Electric kirjoitti:NUO KUN NUO TEXTUURIT EI NÄY NOISSÄ TRAKTOREISSA !

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Miten sen voi korjata?
Avaat sen traktorin i3d tiedoston notepadilla ja katot ne polut ja muutat oikeeks ja jos muutit nimet ja tiedoto muodot niin muutat ne kans sielt oikeeks.Electric kirjoitti:Miten sen voi korjata?

Mistä napeista toi koukkulavakärri toimii?
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
se "y" näppäin ei toimi, ainoot toimivat kippaukseen ja lavan kiinniottoon on z ja x.. num bad 0:sta saa ohjeet näkyville
koitetaan...Simulation kirjoitti:se "y" näppäin ei toimi, ainoot toimivat kippaukseen ja lavan kiinniottoon on z ja x.. num bad 0:sta saa ohjeet näkyville
E: ei muuten tullut ohjeita näkyviin...

E2:osaisko joku helppiä?
- Motokuski
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Niin paina Z-näppäintä, niin se laskee koukun lavan ottamista varten. X-napista kippaa lavan.
koitanMotokuski kirjoitti:Niin paina Z-näppäintä, niin se laskee koukun lavan ottamista varten. X-napista kippaa lavan.
E: Ei pelittäny.
- Valtra6550
- Moderaattori
- Kielet: English
- Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Nyt ois pikku propleema....

Eli siis tuo on puhelimen muistikortti ja yritän poistaa sieltä tiedostoa niin tulee tuommonen... (myöskään en pysty lisäämään sinne mitään...)
Eli siis miten poistan kirjoitussuojauksen???!!???
Kiitos jos autatte!!!

Eli siis tuo on puhelimen muistikortti ja yritän poistaa sieltä tiedostoa niin tulee tuommonen... (myöskään en pysty lisäämään sinne mitään...)
Eli siis miten poistan kirjoitussuojauksen???!!???
Kiitos jos autatte!!!

Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
- Motokuski
- Ylläpitäjä
Kerros puhelimen merkki ja malli.
- Valtra6550
- Moderaattori
Puhelin on nokia 6151... ja siinä on semmonen pieni muistikortti,jonka otin ulos ja laitoin sen adapteriin ja sen adapterin vielä kolmanteen,isompaan adapteriin... 

Valvoja
- Motokuski
- Ylläpitäjä
Ensinnäkin kannattaa varmistaa ettet laita tietokoneella tai puhelimessa salasanaa siihen korttiin, muuten se voi tunnistaa sen kortin lukusuojattuna tai kirjoitussuojattuna.
Ja voihan sitä korttia voi käyttää puhelimen kautta, että luuri kiinni koneeseen?
Ja voihan sitä korttia voi käyttää puhelimen kautta, että luuri kiinni koneeseen?

- Valtra6550
- Moderaattori
Eip ole salasanoja...
Voiskai,Kun vain olis semmone johto...

Valvoja
- S.Tiensuu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
lataat unlocker ohjelman jolla saat poistettua mahdollisen suojauksen kortilta.Valtra6550 kirjoitti:Eip ole salasanoja...